Frågelek nr 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 119
  • Visningar Visningar 74 919
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Ja. I alla möjliga färger. Mamma blev tokig den gången jag gjorde rosa och gröna :D

Vilka är dina initialer?

Ja, jag gillar mitt namn. När jag var liten så ville jag heta något längre som man kunde skriva snyggt och snirkligt. Nu är jag mest glad över att förnamnet är kort och enkelt då efternamnet är betydligt krångligare.

Samma.

Både ja och nej. Har lärt mig leva med det men det finns finare. Inte det vanligaste nu för tiden.

använder du persienner eller rullgardin?

För tillfället persienner då vi renoverar och inte har hunnit få upp rullgardinerna än.

Vilken färg har din brevlåda, om du har någon?

En stor i aluminiumfärg/silver/grå eller vad man vill kalla det.

Gillar du friterade räkor?

Det gillar jag tills jag kommer på vilket äckligt kryp det är jag äter. Då blir det äckligt helt plötsligt. Dom är inte direkt söta.

Fiskbullar är?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 233
Senast: Halcyon
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka