Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

För seg, så svarar på akermans fråga.

Renovering, tvtittande, stallet. Typ.
Ibland hittar vi på något skoj, eller går på stan.

Vilket dina namn är ditt tilltalsnamn? (första, andra, tredje m.fl.)

Mitt tredjenamn. Riktigt irriterande!
Har långa namn så mitt tredjenamn får inte plats på körkortet och det står bara första bokstaven i namnet. Resten får inte plats. Visste inte ens att man får ha det så.

Mosar du potatisen eller skär du i bitar, om du tex äter en köttbit med sås till?

Det beror på vad man definierar som roligt ;) Har suttit med en hemtenta hela dagen. Visst finns det roligare saker att spendera en lördag med men jag är å andra sidan jäkligt nöjd med att ha fått så mycket gjort idag.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 360
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
82 83 84
Svar
1 679
· Visningar
51 613
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • MyDog 2025
  • Oseriös avel 2023