Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

En Kapybara! :D

IMG_2616.jpg

Samma

:rofl: Bra idé!
Nästa vecka ska jag bo ett par dagar i nya huset, sen ska sambon och jag bege oss upp mot Sverige med min bil.

Samma

Kollar gärna fotboll på somrarna. Händer ibland att jag tittar på dart, ishockey, curling och några andra sporter. Det är dock inte väldigt ofta:p

Samma

Nej, 3 veckor kvar och tiden går segt.. Ser verkligen fram emot min enda semestervecka men vill samtidigt njuta av sommaren så länge den är här så lika bra att tiden går sakta.

Vänster eller högerhänt?

Vänster men testade faktiskt att skriva med höger igår och det gör jag aldrig om :D

Pommes eller strips?

Högerhänt, katastrofalt dålig med vänster haha. Ett mirakel att jag klarar av att måla naglarna på höger hand!

Gillar du att bada? (Ute i sjö/hav, inte motionssim)

Nu blev det dubbel här, men svarar på matmissbrukarens då :D

Riktigt fina pommes från restaurang!

Gillar du att bada? (Ute i sjö/hav, inte motionssim)

Nr 2. Som nr 1 kommer självklart hälsan. Men arbetet kommer tätt därefter, och efter arbete kommer familj, pojkvän, hästen osv.

Samma!

Just nu väldigt långt ner, men det är för att jag är student och endast sommarjobbar för att överleva ;)

Vilket var ditt första jobb?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 954
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka