Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag hade mina nappar. Hade en hel hög i ett snöre (som en nyckelring) så jag kunde välja vilken jag ville :p

När dom försvann så hade jag snuttefilt ett litet tag. Kommer fortfarande ihåg när mamma tog dom :( Fast nu i vuxen ålder saknar jag dom inte längre ;)

Vilken tros och bh modell gillar du bäst?

BH: Såna där bh-ar men brukar ha under t-shirts. Gillar även push-up modeller fast utan dessa tjocka kuddar i! Har lyckats hitta några såna faktiskt. Mina favoriter!
Trosor: Vanliga, vet inte ens om dem har ett namn. Ibland fungerar även hipsters.

samma

Japp. De senaste gångerna har jag gjort det på mig själv till och med.. :p

Vad gjorde du för en timme sedan?

Såg det sista av Gyllene Tiders konsert i Helsingborg! :D
(eller om jag till och med hunnit så långt som till parkeringen och stod i kö..) :p

Samma

Jag var på biblioteket.

Om du fick ångra tre saker du gjort i livet, vad skulle du ångra?

Jag ångrar ingenting i livet, utan jag lär mig av mina misstag. Hade jag inte gjort vissa misstag hade jag inte kunnat uppleva det jag får uppleva idag!

Brukar du göra egen pizza?:p

Ja, det gör vi. Antingen en med vanlig botten
eller en panpizza.

Grönt eller rött äpple?

Allt möjligt, tyvärr. I mina yngre dar när jag mådde riktigt dåligt psykiskt. Det var i en period när vi precis flyttade ifrån misshandelshemmet. Jag fick en egen vilja helt plötsligt som styrde åt fel håll. Vill inte ens tänka på det men kan erkänna mina misstag.

Vad gillade du förr men kan inte äta längre?

Leverpastej, prickigkorv, hamburgare, kladdkaka, kiwi, vattenmelon, kokt ägg, stekt ägg, torsk, fiskpinnar, köttbullar, avokado, korv, vissa sorters sylt, filmjölk, välling, broccoli med mera...

Vänder på frågan: Finns det något du gillar nu som du inte ätit tidigare?

:eek: Say what?! Äter du överhuvudtaget något?:p

Jag äter nu (dock inte i för stora mängder) fetaost, oliver, mögelost och sill. Det är det jag kommer på nu.

Samma

Har handlat nödvändigheter, varit ute i det härliga vädret, jobbat med unghästen.. nu blir det grillat och sen en promenad.. :)

Finns det något djur som fascinerar dig? vilket?

Just nu är det pingviner, enbart för att jag kollat alla pingvinfilmer som hedinn länkat i OT-tråden :D

samma

Hajar! Så vackra, intelligenta och kraftfulla! :)

Om du fick välja vilket djur som helst att ha som husdjur, vad skulle du då vilja ha?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 945
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka