Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
BH: Såna där bh-ar men brukar ha under t-shirts. Gillar även push-up modeller fast utan dessa tjocka kuddar i! Har lyckats hitta några såna faktiskt. Mina favoriter!
Trosor: Vanliga, vet inte ens om dem har ett namn. Ibland fungerar även hipsters.
Jag ångrar ingenting i livet, utan jag lär mig av mina misstag. Hade jag inte gjort vissa misstag hade jag inte kunnat uppleva det jag får uppleva idag!
Allt möjligt, tyvärr. I mina yngre dar när jag mådde riktigt dåligt psykiskt. Det var i en period när vi precis flyttade ifrån misshandelshemmet. Jag fick en egen vilja helt plötsligt som styrde åt fel håll. Vill inte ens tänka på det men kan erkänna mina misstag.
Gravid - 1år Det blev inget bvc för honom. Vi har varit sjuka två veckor i sträck nu med diverse smått och gott. Blir tokig på att ingen är frisk mer...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...