Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Beror på storlek osv. Tar antingen med fingrarna eller fästingpenna. Tog dock en med pincett från mig igår för den var för liten för fingrarna och jag hade bara en pincett. Är det asstora så räcker det att skruva på dem så släpper dem eftersom dem nästan ändå släpper av egen vilja.

Samma

Har tänkt att en viss person borde kastreras och tvingas äta upp sina testiklar:angel:
Har även funderat på om saker och ting vore lättare om en viss person hade dött i en olycka. Insåg dock rätt fort att det inte vore lättare för då hade jag nog själv dött.

Samma

Också funderat på att saker vore mycket lättare om en viss person hade dött.

Spelar du på travet?

Mina är också rutiga.. :p

Hade du något "måste" för att du skulle sova som liten? (Nalle, napp, snuttefilt osv)

Vet faktiskt, kan tänka mig att jag behövde en viss nalle och en viss snuttefilt.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 945
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka