Frågelek nr 4

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 119
  • Visningar Visningar 74 919
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Beror på storlek osv. Tar antingen med fingrarna eller fästingpenna. Tog dock en med pincett från mig igår för den var för liten för fingrarna och jag hade bara en pincett. Är det asstora så räcker det att skruva på dem så släpper dem eftersom dem nästan ändå släpper av egen vilja.

Samma

Har tänkt att en viss person borde kastreras och tvingas äta upp sina testiklar:angel:
Har även funderat på om saker och ting vore lättare om en viss person hade dött i en olycka. Insåg dock rätt fort att det inte vore lättare för då hade jag nog själv dött.

Samma

Också funderat på att saker vore mycket lättare om en viss person hade dött.

Spelar du på travet?

Mina är också rutiga.. :p

Hade du något "måste" för att du skulle sova som liten? (Nalle, napp, snuttefilt osv)

Vet faktiskt, kan tänka mig att jag behövde en viss nalle och en viss snuttefilt.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
776
Senast: Guldaskig
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 225
Senast: Halcyon
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 719
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31