Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Hmm...hade tänkt sitta vid datorn lite men får se då sambon sitter vid den just nu..annars ska inte göra mycket, ga det lugnt inför ny jobbdag imorgon :)

Samma

På förmiddagen ska jag till stallet. Efter det ska hunden vaccineras hos veterinären. Sen är det lunch och efteråt ska jag på möte på habiliteringen för min sons räkning.
Sedan blir det nog bara att vi är hemma. Hinner vi så ska vi måla lister till huset.

Samma.

Ska först till min "tyska storasyster" och rida och hjälpa till i stallet, sen ska jag äta lunch med henne och hennes föräldrar, sen vet jag faktiskt inte. Ska nog handla med sambon efter det.

Äger du en stationär dator?

Pytt i panna med ett stekt ägg och rödbetor.

Om du måste ha kyckling och morötter i en rätt, vad lagar du till då?

Tack för middagstipset ;)

Ja, det har jag nog haft tycker jag. Lite huvudvärk nu ikväll men den är på väg bort nu med hjälp av lite magiska piller.

När var du ute och festade sist?

Sist jag drack alkohol var i början på maj förra året men det var inget festande direkt. Innan dess kommer jag inte riktigt ihåg, men tror det var i maj 2009.

När ljög du sist?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 356
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 936
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka