Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Jag är en kvällsmänniska.

Varm choklad med vispad grädde eller marshmallows? Eller kanske både ock?

Beror på till vad! Pastasallad är sjukt gott, men ris med kyckling och currysås är också en favorit... :angel: I och för sig undviker jag att äta både ris och pasta :p

Gillar du torkade aprikoser?

I onsdags bakade jag hallongrottor.

Vad skulle du vilja göra i morgon?

Mer ofta förr, nu händer det lite då och då.. (senast i onsdags.. ;) )

Senaste film du såg på bio?

Två stora tavlor med mina egna kreationer, en tavla med ett porträtt av min häst som jag målat, en A3-stor blyertsteckning jag gjort, en tavla med guldram med en travande häst, en långsmal tavla av en frieser som stegrar, två tavlor med hästar mot svart bakgrund, min studentskylt (målad av morfar och mamma) samt två speglar och en klocka :p

Samma

klockor, massor av klockor. Det är svärföräldrarna som är tokiga i klockor.

Vad väljer du, sminkad/håret ofixat eller osminkad/håret fixat?

Jag har renoverat hus. Känns som det aldrig tar slut.. Å efter det har jag kollat på 2 filmer. Å nu går det en spännande serie på tv så måste se klart den med innan jag hoppar i säng.

Vilket år är du född?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 355
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 915
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka