Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Mer tjejig men inte "extremt" sas

Rätt eller fel att man ska betala tv-licens för dator/mobil?

På ett sätt rätt eftersom man kan ju streama från tv osv.. Men jag vet faktiskt inte. Är för lite insatt för att kunna uttala mig.

Samma

Betalar hellre en summa för det jag vill titta på än en klumpsumma för skit jag ändå inte bryr mig om.

Bästa låten ever?!

Gardens tale med Volbeat. Går inte att tröttna på, och vem fan kunde tro att danska kunde vara så jäkla sexigt??!! :eek::o:d

Senaste inköpet?

Var på Ikea i veckan och shoppade loss. Nytt matbord, 2 stolar, ett sidobord, gardiner, en matta, en tavla och säkert något mer.

Finns det en Coca Cola med ditt namn på?

Renovera i huset, gå promenad med hästen om vädret är fint, träna, umgås med familjen.

Samma.

Det roligaste ska nog bli ridkursen jag ska åka iväg på över en helg i augusti, men semestern i sommarhuset och trippen till Göteborgs skärgård blir inte dum den heller!

Har du sett Desperate Housewives?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 355
Senast: BornAgain
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
81 82 83
Svar
1 652
· Visningar
50 914
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
796
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka