Ebay då får man många för en billig summa.Funderar på att köpa lite hundleksaker på nätet. Var brukar ni beställa ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ebay då får man många för en billig summa.Funderar på att köpa lite hundleksaker på nätet. Var brukar ni beställa ifrån?
Jag kan troligen .Åker till Stockholm nästa helg igen och har eventuellt möjlighet att ses på lördagen (4:e) om några stockholmare kan det.
Dogmania. De har leksaker av bra kvalitet, många ovanligare leksaker, mycket som är tillverkat på bättre sätt än allt billigt från Asien och dessutom har de riktigt bra kundserviceFunderar på att köpa lite hundleksaker på nätet. Var brukar ni beställa ifrån?
Funderar på att köpa lite hundleksaker på nätet. Var brukar ni beställa ifrån?
Tackar för tipset! var inne och kikade, och de hade lite intressanta saker.Dogmania. De har leksaker av bra kvalitet, många ovanligare leksaker, mycket som är tillverkat på bättre sätt än allt billigt från Asien och dessutom har de riktigt bra kundservice
Jag letar upp vilka prylar jag vill köpa, sen kollar jag om nån vettig butik har de specifika prylarna.Funderar på att köpa lite hundleksaker på nätet. Var brukar ni beställa ifrån?
Fy tusan, stackars dig @Acto och stackars Ascot Håller tummarna att återbesöket går bra!
Jag håller också tummarna för er @Acto Låter verkligen hemskt
Fy fasiken @Acto, vilken pärs. Håller tummarna stenhårt att Ascot snart kan få jobba igen.
Tycker det låter som kennelhosta. Har den andra hunden några luftrörsproblem än?Såklart började Tinja harkla sig så fort vi kommit upp till Ljungaverk. Hon går från att leka, springa och ha sig till att stå och harkelhulka och tycka jättesynd om sig själv och så direkt tillbaka till full fart utan några som helst känningar. Det verkar bara komma när hon är i farten, för hon harklade inte en enda gång under de fem timmarna i bilen. Eller under morgonen. Eller igår kväll.
Blir väldigt förvirrad. Harklar hon sig imorgon blir det veterinärbesök.
Tycker det låter som kennelhosta. Har den andra hunden några luftrörsproblem än?
Håller medSkulle precis skriva samma sak som @Liran , @Fisherling