Har boende i växjö från fredag dock. Kom på att ni kanske jobbar då?Och så hälsar ni på mig på vägen dit på lördagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har boende i växjö från fredag dock. Kom på att ni kanske jobbar då?Och så hälsar ni på mig på vägen dit på lördagen
Har boende i växjö från fredag dock. Kom på att ni kanske jobbar då?
Tack för peppande inlägg Det låter inte så himla dumt trots allt, jag får se till det positiva att hundägandet öppnar upp för nya kontakterEller så skaffar du nya vänner och kontakter, med hund eller som åtminstone är ok med hund, och så umgås du med dem istället Jag och @Fisherling träffades tex förra fredagen för att äta middag och titta på idol. Våra hundar är så otroligt okomplicerade ihop att det är hur lätt och fint som helst att ses på det sättet.
Tidigare har jag även firat nyår med en vän som hade greyhound, hennes hund var skotträdd och mina brydde sig inte om varken fyrverkerier eller att han var rädd, så vi träffades, åt middag och hade filmkväll/filmnatt. Mycket lyckat koncept som vi tyvärr slutade med när hon flyttade låååångt bort för att jobba. Så trevligt nyårsfirande har jag aldrig haft annars.
Det där ser ju bara för mysigt utEnsam?
Näääee...det tycker jag inte att man är
Jag har fått flera nya vänner sen jag började träna aktivt med andra och hänga på hundforum. Så nu har jag trevligt folk jag alltid kan ta med hunden till och som kan passa hunden om jag behöver OCH ge henne färskfoder Familjen är alldeles för "usch och fy" över färskfoder för att ge henne det.Tack för peppande inlägg Det låter inte så himla dumt trots allt, jag får se till det positiva att hundägandet öppnar upp för nya kontakter
Jag tänker inte längre försöka dölja eller trycka ner mitt hund/djurintresse. Blev retad som barn och fått pikar som vuxen för att jag älskar djur.
Det senaste är såklart det klassiska att de säger att jag och min sambo skaffar hund som substitut för barn...
Yey! Jag ska gulla med karln men han börjar bli van vid "duuu, jag skulle vilja hälsa på en från buke!"Jag har tagit ledigt på fredagen Så vill ni svänga förbi och se stöket innan invignignen är ni välkomna
Jag kände väldigt lite folk i den här stan innan jag skaffade hund! En av mina närmsta vänner idag, känner jag för att hon stoppade min sambo när han var ute med hunden och frågade om det inte var så att det var en eurasier han hade? Tack vare att vi hade samma ras och att hon vågade stoppa honom på promenaden så är vi nära vänner idag (hon har inte längre hund!).Tack för peppande inlägg Det låter inte så himla dumt trots allt, jag får se till det positiva att hundägandet öppnar upp för nya kontakter
Jag tänker inte längre försöka dölja eller trycka ner mitt hund/djurintresse. Blev retad som barn och fått pikar som vuxen för att jag älskar djur.
Det senaste är såklart det klassiska att de säger att jag och min sambo skaffar hund som substitut för barn...
Yey! Jag ska gulla med karln men han börjar bli van vid "duuu, jag skulle vilja hälsa på en från buke!"
Men åh! Alltid är det nått! Men jag tror att det blir lite väl "onödigt" körande iom att jag förstår det som att det inte är mellan växjö och sthlm ni bor utan mellan ullared och växjö mer?
Iofs missar ni @Monstermom då, för hon kommer bara vara där på lördagen
Men åh! Alltid är det nått! Men jag tror att det blir lite väl "onödigt" körande iom att jag förstår det som att det inte är mellan växjö och sthlm ni bor utan mellan ullared och växjö mer?
Iofs missar ni @Monstermom då, för hon kommer bara vara där på lördagen
Eller hur? Känner mig lite putt att inte allt görs av alla för möjligheten att beskåda min storhet!
Jag har fått flera nya vänner sen jag började träna aktivt med andra och hänga på hundforum. Så nu har jag trevligt folk jag alltid kan ta med hunden till och som kan passa hunden om jag behöver OCH ge henne färskfoder Familjen är alldeles för "usch och fy" över färskfoder för att ge henne det.
Tack för att ni delar med er och för att ni ger mig hopp Jag kände väldigt lite folk i den här stan innan jag skaffade hund! En av mina närmsta vänner idag, känner jag för att hon stoppade min sambo när han var ute med hunden och frågade om det inte var så att det var en eurasier han hade? Tack vare att vi hade samma ras och att hon vågade stoppa honom på promenaden så är vi nära vänner idag (hon har inte längre hund!).
Så jag kan verkligen bara se hundägandet positivt!
Eller hur! Nåde den som inte kommer förbi om möjlighet finnes
Precis! Det ska banne mig vara trafikstockning på 30 mils avstånd!
Tack för att ni delar med er och för att ni ger mig hopp 
Jag har enbart hundägare i vänskapskretsen. Dessutom i de flesta fall flockägare, vilket ändå innebär att man inte tar med sig hunden in hur som helst... (Om jag skulle ta med mig alla mina 9 hundar in till kompisarna som bor närmast skulle det bli typ 25 hundar i samma hus. Inte avkopplande! )Tack för att ni delar med er och för att ni ger mig hopp 
Har fortfarande inte fått svar på mitt mail. Mitt första mail till en hunduppfödare och jag får inget svar. Hej, ångest som sköt i höjden, jag skulle bli en sån usel hundägare att de inte ens vågar säga det Vet såklart att så inte är fallet och det finns minst sjutton anledningar till att hen inte svarat. Inte lätt med mina hjärnspöken, speciellt när min PTSD-intensiva period närmar sig.
Tack för att ni delar med er och för att ni ger mig hopp