Det måste ju redan ha varit eftersom hon fått diplomet - det får man inte innan protesttiden gått ut välJag tittade efter dig i senaste Hundsport men du var inte med. Kanske nästa nummer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det måste ju redan ha varit eftersom hon fått diplomet - det får man inte innan protesttiden gått ut välJag tittade efter dig i senaste Hundsport men du var inte med. Kanske nästa nummer
Hm, den skulle varit med i numret för september stod det i brevet.Jag tittade efter dig i senaste Hundsport men du var inte med. Kanske nästa nummer
Det är vad de sa till mig iaf - men jag har inte hundsport så har inte kontrolleratDet måste ju redan ha varit eftersom hon fått diplomet - det får man inte innan protesttiden gått ut väl
Hm, den skulle varit med i numret för september stod det i brevet.
Fick rotat fram den ur pappersinsamlingen och det stämde
Tack!! Nix, de två föregående proven var han 8/14Grattis! Har han något cert sedan tidigare?
Svårt sånt där, tycker ofta att det är just de större klinikerna som känns problematiska att åka till. Håller tummarna för att de hittar nått som inte är allvarligt!Har fått tid den 29 Oktober till en ortoped, på en klinik som jag inte gillar (remitterad dit från min klinik), Funderar på om man ska efter någonstans där jag känner mig trygg med hur allt hanteras. Någon som kan rekommendera något i Stockholmsområdet om omnejd? Dom bör ha MR på kliniken med.
Svårt sånt där, tycker ofta att det är just de större klinikerna som känns problematiska att åka till. Håller tummarna för att de hittar nått som inte är allvarligt!
Hoppas verkligen, det vore ju jätteskönt om det var två småsaker istället för nått allvarligt!!Det är skitsvårt. För nu är reflexerna i hans ben som vanligt när jag kollat idag. Rörelsestörningen som jag nu sett har funnits där sedan 10 veckor minst (har bara inte sett den men kikade igenom filmer nu). Så frågan är om reflexerna var nedsatta pga att han fått någon smäll i fredags och att dennnu har vilats bort och att rörelsestörningen kanske är något muskelrelaterat.
Hoppas verkligen, det vore ju jätteskönt om det var två småsaker istället för nått allvarligt!!
Har fått tid den 29 Oktober till en ortoped, på en klinik som jag inte gillar (remitterad dit från min klinik), Funderar på om man ska efter någonstans där jag känner mig trygg med hur allt hanteras. Någon som kan rekommendera något i Stockholmsområdet om omnejd? Dom bör ha MR på kliniken med.
Finns bara MR på Albano (skitkass MR), Bagis, SLU och Strömsholm av de djursjukhus i närheten. MR är verkligen inget de flesta kliniker har.
Ortopeder finns det däremot en drös. Du måste ju inte träffa en ortoped på en klinik med MR? Alla kan ju remittera för en MR.
Albano har väl en av landets bästa har jag för mig.Jag trodde först att min vet skulle remittera oss direkt till MR men har nu blivit remitterad till ortoped istället. Då kanske man kan hitta en bra ortoped och sen bli skickad till MR, har dock aldrig varit hos ortoped så jag vet ej vart jag ska vända mig liksom.
Eller den värsta dejten en kan tänka sig. Jag tycker det är lite problematiskt att valla som underhållning med 7 pers som har noll koll (även om hunden och instruktören förhoppningsvis har det)Bonde söker fru, en av killarna tog med sina tjejer till att valla får på gruppdejten. Ett dejttema i @Migo s smak kanske?
Min sambo tog med mig på ett L-test på tredje dejten. Där var jag såld!
Åh nu måste jag ju titta på skiten.... Låter problematiskt ja...Eller den värsta dejten en kan tänka sig. Jag tycker det är lite problematiskt att valla som underhållning med 7 pers som har noll koll (även om hunden och instruktören förhoppningsvis har det)
Det visades i princip inget - var nog inget höjdarkoncept från början och ffa inte i ösregn.Åh nu måste jag ju titta på skiten.... Låter problematiskt ja...