Fortsätt uppdatera del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jag vet inte hur ofta de schäfertikar som löper ovanligt ofta gör det, drog mig bara till minnes att det förekommer hos schäfer. Men 5 månader låter ju inte extremt tätt på något vis nej :). Missade att det var såpass långt emellan, då är det nog inte ett "extralöp" utan två helt normala.

Nej extralöp är det nog inte, hade bara velat hinna röntga innan men får väl snällt vänta :nailbiting::D

Idag ska jag på kurs om foderallergi. Känner mig egentligen väl insatt men nu var det ändå ett tag sedan jag hörde den nyaste forskningen/rönen osv så ska bli kul att se om jag kan lära mig något nytt.
Klura ska vara hos uppfödaren och ikväll börjar hennes utställningskurs som jag dock troligtvis inte kommer hinna till eftersom jag ska ta mig från norra Stockholm till södra Stockholm kl 17 :arghh: köer....
Uppfödaren går dock med henne istället.
Dahlia och Winzi ska vara hemma hos vänner som brukar passa dom. Skönt att slippa ha hundarna i bilen hela dagen.
Har fortfarande inte fått tillbaka någon motivation att träna med hundarna men tvingar mig till alla kurstillfällen/träningstillfällen och hoppas att jag med tiden ska hitta tillbaka när jag mår lite bättre.

Liksom...hur tänkte han här?
vXkcU3H.jpg
Någon som köpte den och sedan läste Huskytråden här :angel:

Kursavslutning ikväll... Känner mig alltid så handfallen! Nämen, är det redan slut - vad ska jag ta mig till nu då, vi är ju inte klara!? :laugh:
Ur kursdeltagarens perspektiv (jag gissar att du ser det som instruktör?) kan jag säga att man känner precis likadant!... och sen tänker man "vad ska jag göra NU då?!"... och sen kommer man på att jajustdet, jag anmäller mig direkt till en kurs till!

En sån där dag när man är huuuur trött som helst och önskade att man valt vandrande pinnar som husdjur.

Men nu sitter de här och blänger. Det är bara att krama ur sista droppen ur sig och åka till klubben.... zzzzz.......

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 570
Senast: Enya
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: igbest
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 760
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar