Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som sagt *hata webshots* :crazy:

Här borde bilden funka:

dannie.jpg

TACK spider84 :banana:
Ska fundera på att byta internetalbum, men det funkade så lätt att lägga in på Webshots, jag är inte så duktig på det här med datorer o bilder o sånt....

Nina

Hade ju varit roligt med en skäck, alltid velat ha en sådann.
men nu är jag så glad att allt gått bra o han är ju världens sötaste, så det spelar ingen roll.
Lika glad är jag för det. ;)

gillar också skäckar, så jag köpte mig en för ca 2 ½ år sedan. Hade önskat rolig färg på fölet mitt men blev bara brun, precis som sin mamma :)

Grattis ännu en gång. :oSkrev här och grattade dig innan jag kollade mobilen, hade ju ett mess därifrån dig, så galet det kan bli.

Skönt att det är över nu. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar