Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl bilder

21773103138 273706.jpg

Hm varför är denna tråden inte "nålad" länge? Den blir ju snart aktuell igen framåt våren ju!

En sprillans ny tråd för 2005 fölen vorde bättre. Är så jobbigt när det är så många sidor på en tråd och det blir lättare att följa allas små älsklingar med ny tråd. Vad tror ni om att man bara lägger in bildoch data på sina föl till våren så hoppar man över allas gratulationer och "oh så sööööööt" inlägg? Självklart är alla gratulerade och allas föl söta!

Här kommer förresten bild på den fölis som vi valde att behålla.
fiona2.jpg

Senast ändrad:

Welsh skrev:
En sprillans ny tråd för 2005 fölen vorde bättre. Helt sant. Är så jobbigt när det är så många sidor på en tråd och det blir lättare att följa allas små älsklingar med ny tråd. Precis Vad tror ni om att man bara lägger in bildoch data på sina föl till våren så hoppar man över allas gratulationer och "oh så sööööööt" inlägg? Självklart är alla gratulerade och allas föl söta!
Det vore perfekt. Annars blir trådarna så jätte långa. Får kolla med moderatorerna till våren när det börjar ge sig med att fölen kommer.

Det finns ju säkerligen de som till nästa säsong som är nyfikna på vissa hingstars avkommor som säkert finns med här på bild men kanske inte till 2005...inte alls säkert att det dyker upp bilder på avkommor efter samma hingstar igen-lite synd på ett vis.

Men som ni säger - som det är nu så är det alldeles för mkt med alla "Grattis"...

Det är ju inte bara att man kollar för det är kul så att säga...man kollar ju även för att skapa sej en uppfattning om vad hingstarna ger.Jag hoppas hingstägarna blir mer aktiva med att lägga in bilder på avkommor framöver på sina hemsidor...men det tycks ju vara på väg åt det hållet i allafall-positivt!

Vem tror du inte blir det, men kan vi hjälpas åt att få en bra och fungerande tråd med bilder på fölen, så kan det vara värt det eller hur? För den delen så kan varken du eller jag låta bli att kika i den, hur ledsna och sugna vi än är ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 669
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18