Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl bilder

Vicka gosingar det börjar bli av dem allihop. Tittade på min i går och insåg att hon är väldigt rund över magen. Ska försöka få kameran med i kväll så kan jag lägga in några på min 4-månading i morgon ...

Jo visst börjar dom bli stora dom små liven. Jösses vad dumt det lät. Snart skall dom ju också kallas åringar, helt otroligt. Vill också se nya bilder.

Lite bilder på godingarna :love: De växer så det knakar just nu. Tiden går så himla fort. Bilderna på hingsten (de tre första) är tagna i slutet på augusti då han blev placerad 2:a på besiktningen i Blekinge. På det fjärde är han ca 3 mån och vilar hemma i hagen.
De två andra bilderna på vårt stoföl är tagna när hon är ca 2 veckor gamla, har inte hunnit framkalla de senaste bilderna på henne. Kul o se alla härliga bilder på era fölungar :banana:
www.stallcth.se/bilder/cappe7.jpg

www.stallcth.se/bilder/cappe6.jpg

www.stallcth.se/bilder/cappe8.jpg

www.stallcth.se/bilder/cappe4.jpg

www.stallcth.se/bilder/avril4.jpg

www.stallcth.se/bilder/avril3.jpg

Hej på Er!

Bättre sent än aldrig men här kommer bilder på 3 av mina 4 föl.

Börjar med Samherji från Konga som är efter Meitill.

2026samherji.jpg

Simlir 2 veckor gammal, vart hemma från djursjukhuset 1 vecka ca. Han föddes för tidigt och fick därför dropp, blodplasma och en massa annat endast för att klara livhanken på honom. Chansen för överlevnad var 50% och idag är han exakt lika pigg som de andra fölen.

1626719926_Hpim1600.jpg

Hmm, naturligtvis glömde jag kameran... får bli efter helgen! Tar med kort på kompisen, dvs grannens snygga travarbebis oxå, han är verkligen vacker!

CosmicQueen skrev:
Vad fiiiin Simlir är. Har han så höga strumpor på alla benen? Läckert. :)

Ja alla 4 benen har samma höga strumpor, frambenen är ytterst lite kortare vitt på men ändån högt upp ovanför knäna.

Jenny

Fast de där riktigt läckra bilderna när hon verkligen visar upp sig lyckas jag aldrig ta! Finns bara i min skalle och då är det ju svårt att dela med sig... :angel:

grimman skrev:
Fast de där riktigt läckra bilderna när hon verkligen visar upp sig lyckas jag aldrig ta! Finns bara i min skalle och då är det ju svårt att dela med sig... :angel:

Aaah, visst är det så! Tänk om man kunde framkalla alla de där härliga bilderna som man har i sitt huvud... :D

Väcker liv i en gamal tråd. Lite nya bilder på "mattes ögonsten"! :love:
avril_h5.jpg

en till, här med mamma...
avril_mor1.jpg

en till....
avril_h1.jpg

det är svårt att inte tycka om dem... :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 669
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18