Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Föl bilder

Herregud vilka vackra hästar...... Och precis som någon sa, vilka kort! Skimmeln är ju underbar....... Ja, den andra är också jättesöt, vilken liten näsa!

Nina

Tack! Jag är så stolt! :love: :o :D Jag håller precis på att uppdatera hemsidan med ännu fler bilder. Titta gärna in om några dagar (har inte laddat upp ändringarna än...) www.silverarabians.com

Carina

PS Anette Mattson är verkligen en fantastisk fotograf! Man känner knappt igen sina egna hästar.

* lånar knapp*

Här kommer 2 bilder på min CharmTroll från fölvisningen idag. :)

3093908.jpg

3093929.jpg

Han har verkligen en trevlig uppsyn! Jag kan inte låta bli att vara nyfiken på om han ärvt något utav sin pappas härliga hoppteknik...vi får väl se i framtiden!

Ja, han är söööt lilla Troll. ;)

vi får väl hoppas att han ärvt iaf lite hoppteknik. Som sagt, vi får se i framtiden. :)

Din skimmel var helt underbar, Nieblina, otrolig utstrålning den hästen har.

* lånar knapp*

Här kommer några nya bilder på min CharmTroll som blir 4 månader till helgen. :)

3150666.jpg

3150689.jpg

3150676.jpg

Han växer så det knakar... ;)

Ingen annan som har bilder att lägga in på deras nu när dom börjar bli lite större?

Bara jag som lägger in bilder nästan... :angel: :angel:

Bilder på min snart 4 månaders fölunge. Sto e Silvano - Ganesco

Blundar tyvärr:
193166129rhsbWv_ph.jpg

193166151jmHESS_ph.jpg

Här är på min lillkille, nu när han e större. 4 månader på korten. Fast han fyller snart fem :) Tiden går fooort!!! Tyvärr står han på på djursjukhuset med lunginflammation nu så det tar ett tag innan jag kan ta nya fina kort...
16september04.jpg

th_160904.jpg
th_16sept04.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 669
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 199
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18