Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
nacita_w151.sized.jpg

Nya fölisen e Warsteiner, kom i måndags natt.

*lånar knapp*
är det nån som vill lägga in bilder på min fölis åt mig för ja e precis asdålig på sånt :crazy:

New forest föl

Äntligen föl, gissa om jag har blivit sjuk av att titta på alla fina bilder... Shady: din är jättefin, jag är svag för de gula :D

Nåja, igår, 11 juni, nedkom New forest-stoet Priory Miss Ellie RNF 1734 med ett stoföl efter Fredriksbergs Dizney RNF 98. Bild och fakta hittar ni här och en bild till på mammans sida här.
Det är helt klart det största föl jag någonsin fått!

Hlsn Helena

Re: New forest föl

*lånar knapp*

Några bilder på min fölis som föddes 11 juni 21.50. Han var beräknad till 12:e :)
Stammen är e: Etrusco u: Marilyn e: Marwin - Luxemburg.

För en månad sen drömde jag att jag skulle få ett svart hingstföl med stjärn och vita strumpor bak. Vad blev det tror ni? Tja... ta en titt på bilderna... :D

Maranello
Maranello diar
Vacker som en dag...

Och ni som kan färger, tror ni han förblir svart eller tror ni han skimlar?

Re: New forest föl

Så söt din var. Jo min är fin hoppas att han blir ännu bättre när han blir äldre. Jo jag vet att du gillar "gulingar" :)

Vad fint tecknad den var, det blir en riktig liten goding! :)
Sto eller hingst?

Här kommer våra två föl.
Rubens van S e. Dardel ue. Maraton f. 16 maj

rubens van s 2 veckor.jpg

O'Keeffe van S e. New Balance ue. Master f. 10 maj

folis 1 vecka 2 mindre.jpg

Dardel fölet såg trevlig ut. Grattis till dom båda, och grattis till er andra som fått smått nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 815
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 206
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar