Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
*blink, blink*

Jag har också fått föl, alldeles bedårande sött hingstföl.

Om nån kan hjälpa mej att lägga ut bilder på honom blir jag glad han är så vacker. Lika långa ben som sin mor...!

Arabhingst född mitt på dan 29/6 i strålande solsken!

e. Garizim (Rashid x Indian Shade/ Indian King)
u. My Ghazelle (Ghazal x Mykene/ Bajano)

m-3.jpg

Grattis. Så söt den är, blev några dagar tidigare än beräknat. Grattis ännu en gång.

Åh, hörnini.. ALLA, stort tack! :)

Han är så läcker (fler bilder kommer senare), och allt verkar OK hittills (peppar, peppar!!)

Just nu inleds vakandet över nästa sto (förstagångare), beräknad till den 7 juli.. men, men...?

Någon som har lite plats över på sin hemsida för ett underbart haflingerföl?
Islandsfölbilderna ligger på islandshästklubbens sida men där får inga haflingerföl vara med.

Arabsto född nästan mitt på dan 5/7 i strålande solsken!

e. Garizim (Rashid x Indian Shade/ Indian King)
u. Goshia (Shakespeare x Galadriel/ Red Baron)

Bild här!

Snabb ut, snabb upp & dia, snabb med koordinationerna... vad månne hon bliva!!?? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 815
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 206
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar