Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkligen något att sätta upp på väggen :D

Jag får låna hem d-kameran och fota min dam, numera oxå 1 månad för man känner att det kan vara kul att ha lite bilder att titta på i efterhand.

Lånar knappen.

Inte mitt föl, men på stallet där jag praktiserar kom det en hingst i maj efter en quarterhingst och undan halvblod. Har inte koll på stam :o Tror att mamman är e: Ganesh (stavning)
Hmm, var är han påväg?!
pict00130.jpg

Vid mammas sida
pict00020.jpg

Tankar
pict0019.jpg

Hehe...och vart är bäbisen på väg på det första kortet?Var staketet sönder? Tur om man upptäcker sådant när man väl är där...de små liven kan vara väl så fyndiga ibland! :)

Han har lärt sig av donnan som är brunstig just nu och vääldigt gärna vill över till den andra hagen där valackerna går. Ibland lyckas hon och fölis är inte sen att förstå att det stängslet går att forcera :crazy: :)
Stallägaren blir smått galen på dem.

Hmm, har 3 dagar kvar till semestern nu och verkar vara väldigt virrig i knoppen. jag SKA komma ihåg att ta med kamera hem i kväll :angel:. Gör som vanligt sen och mailar över till dig tror jag :D

Tack. :)

Ja en tuffing är han allt.. med tanke på att dom i stallet tycker han borde heta Ligisto ist o sambon tycker HildningVilding. Säger väl allt... :angel: :angel:

Haha. Min han har taggat ner ordentligt nu när han har haft andra föl att busa av sig med. Kommer väl att bli en vilde nu igen när han kommit hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 815
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 206
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar