Föl bilder

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sötnos man kan va' då :bump:

Jag mailar över ytterligare 2 bilder på Lavazza så kan du få lägga ut dem under fölbilder. Hela 3 dagar är hon på de bilderna

Jag tycker det passar honom iaf. :)
Hans farfar heter Troll och hans mormorsfar CharmLove.
Därifrån jag fått namnet. Men han kommer att kallas för Troll. :)

Ja, nu börjar mamma till och med låta henne bli lite social, annars har hon inte velat släppa fram någon annan än mig till henne. Det gör ju att Lavazza upfattar alla människor som något man nog ska akta sig för. Men som sagt i morse fick grannen som har föl tillsammans med mina äntligen hälsa :banana:

Eftersom jag hade tänkt ha henne till dressyr är det dessutom roligt att se att hon har väldigt fina rörelser både vad gäller påskjut bakifrån (lite mkt att säga ngt om än kanske) men framförallt lyfter knäna bra fram och är väldigt fri i sina bogar :D

Får väl försöka sälja mamman som är lika bra på hoppning som dressyr eftersom jag får ångest av att hoppa bana (ute går bra) :crazy:

Fick honom till 95 som nyfödd. Mätte bättre dagen efter, då var han 1 meter. Antingen hade jag mätt fel, eller så hade han rätat ut sig.
Ja, han är mkt ljusare än Queen, HOPPAS han behåller den ljusa färgen, hade varit roligt. :)

Här är mina tre! Alla är stoföl och Arabiska fullblod.

Nieblina e:CE Magnum ee:Magnum Psyche u:Nieszpora ue:Chock
nieblina11.jpg

Neena e:CE Magnum ee:Magnum Psyche u:Narzeczona ue:Chock
neena16.jpg

Jemiola e:CE Magnum ee:Magnum Psyche u:Jubilanta ue:Chock
jemiola7.jpg

Carina
www.silverarabians.com

Åh, vad fina!! Och lilla grållen, den var söt!
Jag har funderingar på ett sto till min hingst, och undrar om Chockmärrarna har bra gångarter och exteriör? Har hört att han lämnar bra gång. Hoppar de fint också? Hur ät temperamentet? Du får gärna pm-a om du vill!

:eek: :eek: Din fölis ser nästan på pricken ut som min gjorde som föl... har tyvärr ingen bild. Han är numera svart med stjärnämne och vit kota vänster bak... speciellt bilden där han ligger. Jag har ett foto på min där han ligger likadant! Har ingen scanner tyvärr...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 676
Senast: ako
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 202
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar