Tips: Pixlr är en gratis bildeditor online, har en superenkel funktion för att göra collage.Kruxet är att jag har bilderna på dator enbart.
https://pixlr.com/se/x/#template&category=simple-collage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips: Pixlr är en gratis bildeditor online, har en superenkel funktion för att göra collage.Kruxet är att jag har bilderna på dator enbart.
Haha, vad du förvirrade mig när du skrev "norsk". Men jag fattar hur du menar nu. Du har helt rätt, Trollfin 316 är godkänd även i Norge (N 2223) och Danmark (D 740). Han är född i Norge, blev Kåret 2006. Han gjorde två säsonger i svensk avel vill jag minnas, iaf godkändes han 2016 med 44 poäng. Han ägdes redan då av Höjgaards stuteri, men lånades in av en svensk uppfödare. Baserat på att han fick sina första avkommor i Danmark 2007 blir jag dock osäker på om han stått nåt i Norge?
Vad skulle ni säga att en fjordhäst kat C, född 2009 ligger prismässigt?
Fått ett föl. Polsk import.
Grundutbildad.
Vad skulle ni säga att en fjordhäst kat C, född 2009 ligger prismässigt?
Grundutbildad.
Hm! Det vet jag faktiskt inte. Höjer det eller sänker värdet tänker du?Har den gröna papper?
Köpte mitt sto kat C, född 2010, full stam, haft tre föl utbildad till LC i både hopp och dressyr, inkörd men inte körd på minst 6 år för 45’.Vad skulle ni säga att en fjordhäst kat C, född 2009 ligger prismässigt?
Grundutbildad.
Hm! Det vet jag faktiskt inte. Höjer det eller sänker värdet tänker du?
@Darbhanga har fina sportiga fjordhästar. Tyvärr är hon inte aktiv här längre men har en blogg om sina fjordingar.Just nu slökollar jag bara annonser och än har jag inte hittat något som ens är lite intressant tyvärr.
Titta på tävlingar, utställningar osv är tråkigt om jag inte är med själv
En som önskar sig en guling har hittat hit från ett tips i en annan tråd. .
Nu ska jag följa er och tids nog ska jag nog köpa en egen...