Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Jag sitter i bil på väg hem och tror inte jag kommer hinna koppla upp mg innan dl. För att säkra att inte kickas får det bl en säkerhetsröst.

jag tcker ju att Niyama resonerar lite skumt och inte riktigt tittar åt alla håll som hon brukar å andra sidan hakar jag nästan alltid upp mig på henne, så idag får hon stå över min röst.

Hemlig röstar alltid på mig i dl1 när hon är ond, igåe röstade hon inte på mig och då tänker jag att det är en bra förklädnad om hon är ond

Cirkus röstar på hemlig

Jag kan hålla med om detta, madalitso la en jättesvag röst men hon var den andra att öht rösta och leken var på sid 3? Varför reagerade ingen på @Niyama s lika svaga röst?
För att det är enklare att ifrågasätta madalitso som inte spelat lika mycket som Niyama?
@cirkus röst är svår att säga så mycket om mtp att hon la förstarösten (som också var rätt tidig i förhållande till resten) men @Snurrfian s röst?

Det är klart den inte höll men varför var den skummare än Niyamas tex? Klart att man får lägga en andraröst i DL1 men det känns som om du tog en väldigt enkel väg där + att jag funderar på om det var ett sätt att dessutom ev kasta misstankar på @quarter4ever ?
Förlåt men va? :confused: Försöker jag kasta misstankar på Q?
Sen angående att jag inte reagerade på Niyamas röst var för att det var en sån uppenbar förtäckt BOP, men Madasolitso la fram en teori, men bortsåg från att Magnum hade skrivit samma sak som Hemlig, före.

Jag röstade iofs också på Madalisto (tyvärr :o) känner jag mig tvungen att skriva då det ju är ett faktum och iofs så gjorde jag det ju uppenbarligen för att rädda mig själv - men ska man se krasst på det så ska man ju inte friskrivas för att vara ond pga det även om jag tycker att det känns vanskligt att skriva något som ligger mig i fatet sas O_o men men

Nu hade vi ju lite "tur" igår att Mirtai missade att rösta så det därigenom åkte en ulv direkt i första DL, men samtidigt känns det som uppförsbacke när det var just ängeln som rök där i DL1 och jag känner mig högst skyldig till att det blev så :( men man har ju skitsvårt att veta vart man har nån annan än sig själv i första DL och kan bara spela utifrån de förutsättningarna
Att du röstade på henne känns mest som att du inte hade något annat val. Din röständring kan du ha gjort oavsett roll.

Förlåt men va? :confused: Försöker jag kasta misstankar på Q?
Sen angående att jag inte reagerade på Niyamas röst var för att det var en sån uppenbar förtäckt BOP, men Madasolitso la fram en teori, men bortsåg från att Magnum hade skrivit samma sak som Hemlig, före.
Ja, som @quarter4ever själv tog upp så kunde det uppfattas som en räddningsaktion eftersom hon redan hade två röster. :)

Och people! M A D A L I T S O!!

Ja, som @quarter4ever själv tog upp så kunde det uppfattas som en räddningsaktion eftersom hon redan hade två röster. :)

Och people! M A D A L I T S O!!
Aha du menar så, jag fattade inte vad du menade faktiskt, men då förstår jag vad du menar även om jag snarare gick på vem jag misstänkte än fundera så mycket över var andra la sina röster.

Känner att jag har lite svårt att komma in i tråden och att dagens dl känns nästan lika svår som gårdagens :p
Harnågon teori men måste kolla över tråden ordentligt igen ifall jag missförstått det som stått.
Nu sitter jag hos hovslagaren en stund och ska smyga genom tråden :cool:

Lite nyfiken på vad du kommit fram till? Ffa vad din teori är?

Jag sitter i bil på väg hem och tror inte jag kommer hinna koppla upp mg innan dl. För att säkra att inte kickas får det bl en säkerhetsröst.

jag tcker ju att Niyama resonerar lite skumt och inte riktigt tittar åt alla håll som hon brukar å andra sidan hakar jag nästan alltid upp mig på henne, så idag får hon stå över min röst.

Hemlig röstar alltid på mig i dl1 när hon är ond, igåe röstade hon inte på mig och då tänker jag att det är en bra förklädnad om hon är ond

Cirkus röstar på hemlig
Men va? Du röstar på mig för att jag inte röstade på dig i DL1. Känns som en väldigt enkel röst tycker jag.

Men va? Du röstar på mig för att jag inte röstade på dig i DL1. Känns som en väldigt enkel röst tycker jag.
Jag håller med dig. Men jag tolkar det som att Cirkus var tvungen att rösta på någon men hon hade inga starka teorier mot någon utan valde bara någon och gjorde en förtäckt bop.

Jag håller med dig. Men jag tolkar det som att Cirkus var tvungen att rösta på någon men hon hade inga starka teorier mot någon utan valde bara någon och gjorde en förtäckt bop.
Men varför inte Niyama, som hon ju själv skriver i samma inlägg att hon funderar på?

Jag reagerade också på att Loons blev käkval - det var även för mig rätt otippat - och den enda anledningen jag själv kom fram till vore om de trodde att hon hade en ledande roll?
Även i förra leken funderade jag kring ulvarnas käk och varför de åt den de åt o så.
Någon svarade då att käket (inte ordagrant nu då jag inte orkar leta:p) ibland blev dom som levt länge i tidigare lekar tex , som lite kutym sådär.
Så är det kanske också, jag vet ju inte riktigt.

Den teorin stämmer ju inte riktigt in på stackars Loons iaf, så tanken drog förbi att lyan kanske består av såna som inte hade riktigt koll på förra leken :cool:
Långsökt men ja, der var en flyktig tanke:angel:

Eller att man trodde hon hade en specialroll, något iaf inte jag kunnat utläsa från hennes inlägg.
Vilket borde vara rimligare som orsak, egentligen.

Men varför inte Niyama, som hon ju själv skriver i samma inlägg att hon funderar på?
Jag tror det beror på att de ofta misstänker varandra. Det har hänt i tidigare lekar att när de båda varit goda så har de hakat upp sig mot varandra och jag tror Cirkus vill bryta det mönstret. Så jag förstår att hon inte ville rösta där.

Men visst kan Cirkus vara ond för rösten på dig känns väldigt ocirkus men jag tror mest på tidsbrist och att hon behövde rösta.

Jag tror det beror på att de ofta misstänker varandra. Det har hänt i tidigare lekar att när de båda varit goda så har de hakat upp sig mot varandra och jag tror Cirkus vill bryta det mönstret. Så jag förstår att hon inte ville rösta där.

Men visst kan Cirkus vara ond för rösten på dig känns väldigt ocirkus men jag tror mest på tidsbrist och att hon behövde rösta.
Cirkus hakar upp sig på mig, vi hakar inte upp oss på varandra :p.

Håller fö med om cirkus röst.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar