Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är helt sant, att jag inte ens visste att det fanns en som inte skrivit alls i tråden - dvs Madalitso - varför skulle det vara lägligt att skriva för att det finns en annan anledning också? Vad skulle den andra anledningen kunna vara? Jag skrev ju det redan i röstinlägget och då visste jag ju inte ens att jag missat någon och att den då var Madalitso. Sen dog dessutom Madalitso och vad god, så det är obegripligt vad det egentligen är du tror?Menar bara att trots att det kan vara helt sant det du skrev om IRL att det också kunde vara lägligt att kunna skriva det (för att det var sant) men att man inte kan utesluta att det finns en annan anledning som gör att det blir två flugor i en smäll sas?
Hoppas jag kan titta in innan dl, men för säkerhets skull:
Niyama röstar på Q
dels pga röstningen igår, det kan visserligen lika gärna ha stått mellan två goda men tycker ändå det skaver lite då jag inte såg nåt skumt i Madalitso. Men främst pga hur hon hänger upp sig på att jag inte hann kolla om nån inte skrivit alls i tråden, det är iofs lite typiskt Q oavsett roll, och hon hänger upp sig på mig en hel del som god, men det är lite väl märkligt att efter första dl hänga upp sig på en grej som är totalt ot.
Jag avsåg fortfarande varför du röstade på Artline istället för Mirtai och inte fotnoten du verkar ha hakat upp dig på (madalistos ickenärvaro som du inte hunnit kolla upp när du röstade igår)Om det är helt sant, att jag inte ens visste att det fanns en som inte skrivit alls i tråden - dvs Madalitso - varför skulle det vara lägligt att skriva för att det finns en annan anledning också? Vad skulle den andra anledningen kunna vara? Jag skrev ju det redan i röstinlägget och då visste jag ju inte ens att jag missat någon och att den då var Madalitso. Sen dog dessutom Madalitso och vad god, så det är obegripligt vad det egentligen är du tror?
Tror inte jag kommer komma på nått bättre innan dl (särskilt med den låga aktiviteten det är i leken just nu ) så röstar nu.
Madalitso röstar på hemlig då hennes svar på frågan att hon väljer rastyp för allt de andra ingår där känns lite undvikande och hade kunnat vara ett sätt att säkert inte visa sida, för då har hon ändå valt allt.
(eller som det också heter: det är dl 1, men jag måste ju rösta på nån! )
Fast varför skulle hon välja sida? och visa det?
Jag tycker det är skummare att hon lägger en andraröst - men det hade hon ju inte gjort när du röstade.
@Madalitso funderar jag lite över, hur kommer det sig att du röstar på hemlig för att hon tycker att rastyp var viktigast när @Magnum har skrivit samma sak före Hemlig?
Äh, jag tycker nog att hittills så är madalitso den som jag tycker är märkligast - hennes röst och hur hon motiverar den är obegriplig (även om det är en DL1)
cirkus röstar på madalitso
Jag skulle egentligen vilja få veta lite mer hur @Madalitso tänker med sin röst, men för att inte missa dl så tänker jag ändå rösta nu. Snurrfian röstar på Madalitso eftersom hon lägger en röst på hemlig med en märklig motivering och utan att ha reagerat på att Magnum har skrivit exakt samma sak ett inlägg före. Det känns lite slarvigt och det brukar vara ulvar som lägger slarviga röster i dl 1.
Nä, jag hade koll på att Loons åkte tidigt i förra leken, jag hade valt @Magnum som leker sin andra lek!Loons käns som ett väldigt otippat val.. Det gör att det nästan känns som Lena är i lyan. Det känns som något som hon skulle kunna hitta på Men så lätt är det nog inte att hitta ulvar.
Låter rimligtNä, jag hade koll på att Loons åkte tidigt i förra leken, jag hade valt @Magnum som leker sin andra lek!
Det var väl inte riktigt för att det var en tidig röst utan hennes motivering som jag inte tyckte höll och att det inte blev mycket klarar efter hennes förklaring. Det blir ju hopplöst om man inte kan lägga en andra röst i första dl utan att bli misstänkt?Man måste börja någonstans och jag funderar lite över Madlisto rösterna.
Jag förstår inte riktigt varför hon fick två röster för en tidig första dagsröst. En röst kan jag förstå men inte två. Jag förstår inte riktigt snurrfians kommentar om att ulvar brukar lägga slarviga röster i första dl, det är inget mönster jag lagt märke till
nu är det inte lätt att rösta tidigt men jag förstår ändå inte riktigt varför just Q?Hoppas jag kan titta in innan dl, men för säkerhets skull:
Niyama röstar på Q
dels pga röstningen igår, det kan visserligen lika gärna ha stått mellan två goda men tycker ändå det skaver lite då jag inte såg nåt skumt i Madalitso. Men främst pga hur hon hänger upp sig på att jag inte hann kolla om nån inte skrivit alls i tråden, det är iofs lite typiskt Q oavsett roll, och hon hänger upp sig på mig en hel del som god, men det är lite väl märkligt att efter första dl hänga upp sig på en grej som är totalt ot.
Jag reagerade också på att Loons blev käkval - det var även för mig rätt otippat - och den enda anledningen jag själv kom fram till vore om de trodde att hon hade en ledande roll?Loons käns som ett väldigt otippat val.. Det gör att det nästan känns som Lena är i lyan. Det känns som något som hon skulle kunna hitta på Men så lätt är det nog inte att hitta ulvar.
Jag tycker inte att en andra röst är skumt om man verkligen misstänker personen.Det var väl inte riktigt för att det var en tidig röst utan hennes motivering som jag inte tyckte höll och att det inte blev mycket klarar efter hennes förklaring. Det blir ju hopplöst om man inte kan lägga en andra röst i första dl utan att bli misstänkt?
Fast både jag och Cirkus frågar ju direkt, att jag sen väljer att avvakta lite med att rösta för att ge Madasolito en chans att svara ligger alltså mig i fatet?Jag tycker inte att en andra röst är skumt om man verkligen misstänker personen.
Jag tycker mest ni hade höga krav på en röst som kom tidigt i leken och jag förstår inte hur det kunde göra henne såpass skum att det gav henne flera röster.
Jag röstade iofs också på Madalisto (tyvärr ) känner jag mig tvungen att skriva då det ju är ett faktum och iofs så gjorde jag det ju uppenbarligen för att rädda mig själv - men ska man se krasst på det så ska man ju inte friskrivas för att vara ond pga det även om jag tycker att det känns vanskligt att skriva något som ligger mig i fatet sas men mennu är det inte lätt att rösta tidigt men jag förstår ändå inte riktigt varför just Q?
Tänker man på lynchen, borde du då inte fundera på någon av de som röstade på Madalitso? I andra delen av teorin så skriver du att det är något som Q hade kunnat göra oavsett roll.
Jag kan hålla med om detta, madalitso la en jättesvag röst men hon var den andra att öht rösta och leken var på sid 3? Varför reagerade ingen på @Niyama s lika svaga röst?Man måste börja någonstans och jag funderar lite över Madlisto rösterna.
Jag förstår inte riktigt varför hon fick två röster för en tidig första dagsröst. En röst kan jag förstå men inte två. Jag förstår inte riktigt snurrfians kommentar om att ulvar brukar lägga slarviga röster i första dl, det är inget mönster jag lagt märke till
Det är klart den inte höll men varför var den skummare än Niyamas tex? Klart att man får lägga en andraröst i DL1 men det känns som om du tog en väldigt enkel väg där + att jag funderar på om det var ett sätt att dessutom ev kasta misstankar på @quarter4ever ?Det var väl inte riktigt för att det var en tidig röst utan hennes motivering som jag inte tyckte höll och att det inte blev mycket klarar efter hennes förklaring. Det blir ju hopplöst om man inte kan lägga en andra röst i första dl utan att bli misstänkt?
JaFast både jag och Cirkus frågar ju direkt, att jag sen väljer att avvakta lite med att rösta för att ge Madasolito en chans att svara ligger alltså mig i fatet?