Röstlista DL 1 kl 21:30
17:14 Niyama röstar på Artline
20:37 Madalitso röstar på hemlig
20:43 Magnum röstar på quarter4ever
20:51 hemlig röstar på quarter4ever
21:00 cirkus röstar på madalitso
21:07 Snurrfian röstar på Madalitso
21:18 Loons röstar på Magnum
21:23 LenaH röstar på Loons
21:29 Madalitso ändrar röst till quarter4ever
21:29 quarter4ever röstar på hemlig
21:30 Artline röstar på Snurrfian
21:30 quarter4ever ändrar röst till madalitso
Madalitso - ängel
Mirtai - ulv
Det som jag noterar efter första DL och utefter hur diskussioner/ röster /resonemang har fallit så här långt:
1) Ja jag vet vart jag har mig själv...(chocking!)
2) Niyama valde att rösta på Artline i stället för Mirtai- jag hade en del frågetecken för varför tidigare idag + varför inte ta med Madalisto i den framställan?
och eftersom Mirtai bevisligen var ulv så definitivt att jag funderar vidare över Artline och Niyama
Och dessutom visade sig ju madalisto vara god så ja- det lämnar fortfarande lite frågetecken för mig var men hoppas jag blir klokare imorgon när det skrivits mera och om jag är kvar då
eller så är det nån annan som vet det
3) jag är fortsatt skeptisk till hemlig som la en snabb, i mina ögon iaf, andraröst på mig med som jag själv tyckte var en tja... suspekt motivering
och jag tycker att det är lite intressant i sammanhanget att det var jag och Miniq( det är Madalisto det!
) som var uppe till lynch idag ( mtp inga dolda röster eller andra kända twister) kan det ha varit bekvämt för onda möjligen?
4) ja sedan kan jag inte hjälpa att fundera på om det inte var som det ofta brukar vara
. dvs det blir så att de som är uppe till lynch är några som försöker rädda sig själva och så sitter onda och ler och bara tar det lugnt
5) cirkus la en första röst på Madalisto som sedan snurrfian följde efter med en andra röst
och då var det jag som hade två röster på mig innan så då känns det ännu mera nojigt att det skulle vara så att
A) någon försöker få det att se ut som att jag skulle vilja bli räddad
B) eller att någon försöker få det till att två ska försöka rädda sig själva genom att få två uppe till lynch
eller
C) ingen har nån djäkla aning
och det är bara min hjärna som snurrar runt