Du håller med om hennes röst på mig?Cirkus hakar upp sig på mig, vi hakar inte upp oss på varandra .
Håller fö med om cirkus röst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du håller med om hennes röst på mig?Cirkus hakar upp sig på mig, vi hakar inte upp oss på varandra .
Men varför mig av alla?Jag tror det beror på att de ofta misstänker varandra. Det har hänt i tidigare lekar att när de båda varit goda så har de hakat upp sig mot varandra och jag tror Cirkus vill bryta det mönstret. Så jag förstår att hon inte ville rösta där.
Men visst kan Cirkus vara ond för rösten på dig känns väldigt ocirkus men jag tror mest på tidsbrist och att hon behövde rösta.
Jo? Det har iallafall varit en gång där ni båda har varit goda och varit helt säkra på att den andra var ond Men det är möjligt att Cirkus oftare hakar upp sig på dig än du på henne.Cirkus hakar upp sig på mig, vi hakar inte upp oss på varandra .
Jag tror det var en förtäckt bop. Hon tog bara någon just för att motiveringen på dig var konstig.Men varför mig av alla?
Fast jag vred ju på det i mitt röstinlägg? Jag har ju ingen superteori mot dig men var tvungen att rösta på någon liksom. Blir dock inte mindre skeptisk av din reaktion på det, tycker jag är ganska tydlig med att jag har noll koll men behöver rösta och att jag hade velat vänta.Men när du är god brukar du kunna vilja vrida lite på det " å ena sidan och å andra sidan" så det känns lite som att du inte riktigt vill det denna gången?
Jag kom hem och började läsa ikapp strax innan dl. Så det var ju vid den tidpunkten jag såg vad som skrevs. Sen funderade jag på att ändra snabbt men såg att det ändå var meningslöst så det spelade ingen roll.Och det är där det kan bli två flugor i en smäll - du lägger inte rösten på Mirtai som var ulv- lägligt till DL när hon inte röstat och det iom reglerna är rätt tydligt att om hon inte röstar så kickas hon - då kommer du med mera tankar om henne och börjar misstänka henne mer rakt på sak?
Ja alltså det har ju såklart hänt, men på senare tid har hon hängt upp sig en hel del på mig.Jo? Det har iallafall varit en gång där ni båda har varit goda och varit helt säkra på att den andra var ond Men det är möjligt att Cirkus oftare hakar upp sig på dig än du på henne.
I know!Röstlista DL 1 kl 21:30
17:14 Niyama röstar på Artline
20:37 Madalitso röstar på hemlig
20:43 Magnum röstar på quarter4ever
20:51 hemlig röstar på quarter4ever
21:00 cirkus röstar på madalitso
21:07 Snurrfian röstar på Madalitso
21:18 Loons röstar på Magnum
21:23 LenaH röstar på Loons
21:29 Madalitso ändrar röst till quarter4ever
21:29 quarter4ever röstar på hemlig
21:30 Artline röstar på Snurrfian
21:30 quarter4ever ändrar röst till madalitso
Madalitso - ängel
Mirtai - ulv
Jag känner mig lite trög som inte fattade att det kunde ses som en räddning av Q att rösta på madalitso, vad jag inte riktigt får ihop är hur min röst skulle kasta misstankar på Q, det skulle ju lika gärna kunna vara så att Q är ulv och blev räddad av två goda och lyan jublar för fulla muggar. Eller så är q god och lyan jublade för att det var två goda upp före lynch och de drog vinststickan och blev av med ängeln.
Oavsett scenario så blir jag inte något klokare på det just nu, det känns som om jag famlar i blindo just nu.
@LenaH håller fortfarande en väldigt låg profil, frågan är om det är tidsbrist, eller om det är en ulv som håller en låg profil.
@cirkus känns lite lik LenaH, låg profil men lägger dessutom en väldigt enkel röst idag, det kan betyda tidsbrist och god eller tidsbrist och ond...
@Magnum skulle jag vilja se lite mer tankar ifrån, jag vet att det är svårt i början men det skulle vara bra att få lite koll på hur du tänker.
Nej. Nej. Nej.madalisto (tror jag stavade det rätt även utan mellanslag
jaja jag glömde STOR bokstav - sorryNej. Nej. Nej.
Hon stavas tydligen tso i slutet och inte stojaja jag glömde STOR bokstav - sorry
NEJ!!jaja jag glömde STOR bokstav - sorry
madalisto (tror jag stavade det rätt även utan mellanslag
?kändes lite frånvarande, men idag desto mer frånvarande och vrider hit och dit på det mesta.