Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

3. cirkus som la en första röst på Madalisto igår röstar tidigt idag på hemlig med en rätt luddig motivering som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka? kan vara precis vad som helst för mig just nu :idea:
tillägg som skulle varit med men tydligen inte kom med från scratch

Cirkus röstar dock på en som jag själv har funderingar över .det luddiga är om det kan vara för alibi eller just bara en förtäckt BoP-röst sas?

hade funderingar först kring @Artline som kunde röstat på madalitso eller Q som vardera hade två röster igår och kunde avgjort där. La en ot röst istället.

Nu spånar jag bara(!), för det är väl kanske dumt att fixa ett avgörande i första dl och få ögon på sej vilken sida man än är på tänker jag.
Men visst, lägga röst på ett säkert ställe i det läget är ju..pja.. säkert.

@Niyama flaggar för tre ulvar för en bra balans i leken.
Som nybörjare har jag hellre fler än färre misstänkta för undvika överraskningar. Egentligen känns det som nåt att inte behöva lägga energi på just nu. Ulvantalet. Alla ulvar behöver ju ut och det lär ju vara mer intressant lite senare i leken hur många ulvar gentemot bybor som är kvar. Idag lägger jag alltså dom tankarna åt sidan.

Det blir inte bättre än såhär.

Artline röstar på Snurrfian.
Rösten på Madalitso kan ha varit ifrån en ulv som gärna ville ha ut en god. Eller för att vi helt enkelt inte förstår varandra i den här leken. Sedan tycker jag hon reagerade lite starkt på mina funderingar om henne.

Dagdl2 21:30

17:47 Niyama röstar på quarter4ever
19:31 Cirkus röstar på hemlig
21:04 hemlig röstar på Niyama
21:16 Artline röstar på Snurrfian

quarter4ever 1
hemlig 1

niyama 1
snurrfian 1

hemlig röstar på Niyama då hon reagerar väldigt starkt tycker jag och inte känns helt god, med tanke på att hon flera gånger påpekar att det inte bör kunna vara fler än 3 ulvar.
Men herregud, nej. Jag har påpekat att det är möjligt med 4 ulvar men det jag reagerade på var att flera bara höll med om 4 utan att ens ta upp en sak som faktiskt tydligt talar emot det. Habina kan mycket väl petat in 4 ulvar, det är liksom inte det jag diskuterar.

Rösten på Madalitso kan ha varit ifrån en ulv som gärna ville ha ut en god. Eller för att vi helt enkelt inte förstår varandra i den här leken. Sedan tycker jag hon reagerade lite starkt på mina funderingar om henne.
O_o Reagerade starkt? Jag frågade vad du menade...

hade funderingar först kring @Artline som kunde röstat på madalitso eller Q som vardera hade två röster igår och kunde avgjort där. La en ot röst istället.

Nu spånar jag bara(!), för det är väl kanske dumt att fixa ett avgörande i första dl och få ögon på sej vilken sida man än är på tänker jag.
Men visst, lägga röst på ett säkert ställe i det läget är ju..pja.. säkert.

@Niyama flaggar för tre ulvar för en bra balans i leken.
Som nybörjare har jag hellre fler än färre misstänkta för undvika överraskningar. Egentligen känns det som nåt att inte behöva lägga energi på just nu. Ulvantalet. Alla ulvar behöver ju ut och det lär ju vara mer intressant lite senare i leken hur många ulvar gentemot bybor som är kvar. Idag lägger jag alltså dom tankarna åt sidan.
menar du att du tycker att det är misstänkt att inte vilja avgöra?:)

Jag tolkade dig så när du upplevde att jag misstänkte dig enbart pågrund av en andra röst :) Reagerade stark är kanske att för starkt ord men något kände det som :p
Fast vad grundar du dina misstankar på mer än det då? Så ja jag upplever att du misstänker mig enbart för att jag har lagt en andra röst på Maddis, men jag tycker inte att jag reagerade starkt utan funderar mest på varför du väljer att använda det ordvalet?

De andra som hade röster vid den tidpunkten då (har ingen röstlista pga mobil), tror du de är onda då?

Jag är lite kvar på andrarösterna igår - både @hemlig och @Snurrfian la i mitt tycke ganska enkla röster, hemlig på @quarter4ever med en OT-motivering och även om jag vet att hemlig hade tidsbrist så skaver det lite att då lägga en andraröst?
Snurrfians på madalitso - lite samma där, att lägga en andraröst när det var så svaga misstankar känns väldigt lättvindigt?

Vilken av dem jag än röstar på så blir det en andraröst (eller om någon annan hinner emellan en tredjedito) och då väljer jag att lägga den på Snurris iom att den hon röstade på igår var bevisat god.

LenaH röstar på Snurrfian

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar