Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trött här också närvarande då kanske...
tillägg som skulle varit med men tydligen inte kom med från scratch3. cirkus som la en första röst på Madalisto igår röstar tidigt idag på hemlig med en rätt luddig motivering som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka? kan vara precis vad som helst för mig just nu
kan jag vara god om jag gör detsammaAlltså - jag är lite hjärntrött idag och tycker att @Artline måste vara god för att hon gillar mina inlägg...
haha NU såg jagNEJ!!
MADALITSO!!!
Men herregud, nej. Jag har påpekat att det är möjligt med 4 ulvar men det jag reagerade på var att flera bara höll med om 4 utan att ens ta upp en sak som faktiskt tydligt talar emot det. Habina kan mycket väl petat in 4 ulvar, det är liksom inte det jag diskuterar.hemlig röstar på Niyama då hon reagerar väldigt starkt tycker jag och inte känns helt god, med tanke på att hon flera gånger påpekar att det inte bör kunna vara fler än 3 ulvar.
Reagerade starkt? Jag frågade vad du menade...Det blir inte bättre än såhär.
Artline röstar på Snurrfian.
Rösten på Madalitso kan ha varit ifrån en ulv som gärna ville ha ut en god. Eller för att vi helt enkelt inte förstår varandra i den här leken. Sedan tycker jag hon reagerade lite starkt på mina funderingar om henne.
Jag lägger nog ofta udda röster i första DL. Igår hade jag inga misstankar mot vare sig Q eller Madihade funderingar först kring @Artline som kunde röstat på madalitso eller Q som vardera hade två röster igår och kunde avgjort där. La en ot röst istället.
Jag tolkade dig så när du upplevde att jag misstänkte dig enbart pågrund av en andra röst Reagerade stark är kanske att för starkt ord men något kände det somReagerade starkt? Jag frågade vad du menade...
menar du att du tycker att det är misstänkt att inte vilja avgöra?hade funderingar först kring @Artline som kunde röstat på madalitso eller Q som vardera hade två röster igår och kunde avgjort där. La en ot röst istället.
Nu spånar jag bara(!), för det är väl kanske dumt att fixa ett avgörande i första dl och få ögon på sej vilken sida man än är på tänker jag.
Men visst, lägga röst på ett säkert ställe i det läget är ju..pja.. säkert.
@Niyama flaggar för tre ulvar för en bra balans i leken.
Som nybörjare har jag hellre fler än färre misstänkta för undvika överraskningar. Egentligen känns det som nåt att inte behöva lägga energi på just nu. Ulvantalet. Alla ulvar behöver ju ut och det lär ju vara mer intressant lite senare i leken hur många ulvar gentemot bybor som är kvar. Idag lägger jag alltså dom tankarna åt sidan.
Fast vad grundar du dina misstankar på mer än det då? Så ja jag upplever att du misstänker mig enbart för att jag har lagt en andra röst på Maddis, men jag tycker inte att jag reagerade starkt utan funderar mest på varför du väljer att använda det ordvalet?Jag tolkade dig så när du upplevde att jag misstänkte dig enbart pågrund av en andra röst Reagerade stark är kanske att för starkt ord men något kände det som
jag har koll på klockan men vill verkligen läsa det som skrivs så jag kan lägga en "bra" röst - utifrån det som skrivsFyra kvar att rösta och nio minuter kvar till dl...
Det var det jag funderade på först, sen insåg jag att jag vet nog intemenar du att du tycker att det är misstänkt att inte vilja avgöra?
De andra som hade röster vid den tidpunkten då (har ingen röstlista pga mobil), tror du de är onda då?Det blir inte bättre än såhär.
Artline röstar på Snurrfian.
Rösten på Madalitso kan ha varit ifrån en ulv som gärna ville ha ut en god. Eller för att vi helt enkelt inte förstår varandra i den här leken. Sedan tycker jag hon reagerade lite starkt på mina funderingar om henne.
jag har koll på klockan men vill verkligen läsa det som skrivs så jag kan lägga en "bra" röst - utifrån det som skrivs
have faith