Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Dagdl2 21:30

17:47 Niyama röstar på quarter4ever
19:31 Cirkus röstar på hemlig
21:04 hemlig röstar på Niyama
21:16 Artline röstar på Snurrfian
21:25 LenaH röstar på Snurrfian

snurrfian 2
quarter4ever 1
hemlig 1

niyama 1

Magnum röstar på cirkus

Kanske tidsbrist men upplever henne som väldigt låg profil hittills?
Håller låg profil för att inte synas så väl som ond? Jag lägger min röst där idag

Så för att rädda mig själv har jag att välja på att rösta på Q, hemlig eller niyama, av de tre tycker jag att Q är mest skum av dem, hon misstänker mig för att jag la en andra röst på någon annan. Eftersom jag dessutom tycker att niyama verkar vrida och vända mer på saker och ting så följer jag hennes röst på q. Snurrfian röstar på Q eftersom jag tror att hon är ulv som kanske dessutom är kollega med LenaH som så gärna vill rösta ut mig.

21:29 Magnum röstar på cirkus
21:29 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:30 quarter4ever röstar på snurrfian

snurrfian 3
quarter4ever 2
hemlig 1
niyama 1
cirkus 1

Jaja inte vill jag bli kickad för att rösta för sent
efter att ha läst och funderat så väljer jag att gå efter det jag kände inatt- det kanske för en gångs skull var rätt känsla?

quarter4ever röstar på snurrfian
jag tror att hon kan ha gjort sitt bästa för att få mig misstänkt helt enkelt

Fast vad grundar du dina misstankar på mer än det då? Så ja jag upplever att du misstänker mig enbart för att jag har lagt en andra röst på Maddis, men jag tycker inte att jag reagerade starkt utan funderar mest på varför du väljer att använda det ordvalet?
jag tyckte du lät irriterad över att få misstankar pågrund av att det var just en andra röst. Jag tycker inte att en andra röst behöver vara skumt. Men jag tyckte inte Madi var tillräckligt skum för att få en andra röst. Men det är möjligt att jag känner så för jag själv är mesig :o

Tina grämde sig över att hon förgiftat Jenny, då blev det ju massor med mer jobb för henne. Gunnar hade varit rätt så arg på henne och tom hotat med att hon inte skulle få vara med på festmiddagen. Men tack och lov ändrade han sig och Tina åt massor av den klassiska buffén. Så mycket att hon inte orkade ta sig upp från stolen när middagen var slut, utan blev sittande där hela natten.

Snurrfian var ulv

image_55f483deddf2b366b8402bd2.jpg

NATTDL 09:00
DAGDL 21:30

Tina grämde sig över att hon förgiftat Jenny, då blev det ju massor med mer jobb för henne. Gunnar hade varit rätt så arg på henne och tom hotat med att hon inte skulle få vara med på festmiddagen. Men tack och lov ändrade han sig och Tina åt massor av den klassiska buffén. Så mycket att hon inte orkade ta sig upp från stolen när middagen var slut, utan blev sittande där hela natten.

Snurrfian var ulv

image_55f483deddf2b366b8402bd2.jpg

Ja men dåså!!!
det var bra:)

Magnum röstar på cirkus

Kanske tidsbrist men upplever henne som väldigt låg profil hittills?
Håller låg profil för att inte synas så väl som ond? Jag lägger min röst där idag

Jag har kört mellan Skåne och Linköping (sover kvar hos min unge som bor här) min röst la jag när jag var i Ljungby - så jag har inte kunnat delta i leken så mkt eftersom det är jag som är chauffören.

21:29 Magnum röstar på cirkus
21:29 Snurrfian röstar på quarter4ever
21:30 quarter4ever röstar på snurrfian

snurrfian 3
quarter4ever 2
hemlig 1
niyama 1
cirkus 1

Nu är jag hemma igen men trött. Tycker spontant Art har känts god, men har inte haft nåt att backa upp det med. Nu inledde hon röstningen på Snurris när hon lätt hade kunnat rösta på mig eller nån annan god (troligt är väl att i alla fall nån av Q och hemlig också är goda, så även om ni inte vet var jag står så fanns det ju alternativ liksom). Det kan förstås vara alibi, men lite onödigt med tanke på att Mirtai redan dött. Tycker inte att Snurris hade varit så särskilt misstänkt heller? Läste dock bara det sista från mobilen. Så tillsvidare vill jag hålla Art lite godare.

LenaH la andra rösten på Snurris, så antingen har ulvometern hoppat igång igen eller så är hon ulv? Hennes alibiröstande går ju inte att förutsäga alls, ena gången jagar hon ihjäl en kollega och nästa skyddar hon en annan kollega.

1 ville väl rädda sig själv, så den rösten säger väl inte så mycket. Kan ju för all del stått mellan två onda. Utvecklar detta imorgon, kanske.

Nu inledde hon röstningen på Snurris när hon lätt hade kunnat rösta på mig eller nån annan god (troligt är väl att i alla fall nån av Q och hemlig också är goda, så även om ni inte vet var jag står så fanns det ju alternativ liksom).
Varför är det troligt att nån av q och hemlig är goda? Alltså - varför nämner du just de två?

Iofs är det just de två jag funderar över och hittills har jag väl hållit q lite åt det godare hållet men jag anar att om det är 4 ulvar så är hon den fjärde. Det är ju svårt att säga något om hennes röstrad eftersom hon tvingats rädda sig själv båda dagarna och eg borde inte hemlig lagt en andraröst på henne i DL1 om de är ulvar ihop men jag har lite svårt att se någon/några andra i lyan.

Domaren var nöjd med årets hingstar. Det skulle bli flera nygodkända, även om han var lite tveksam till Gunnars nya hingst. Egentligen borde han inte godkänna honom, men flera andra i avelsnämnden tyckte det var så trevligt att få åka till Gunnars lantställe efter premieringen och vila upp sig, så han kände ett visst tvång från dem.

Vid lunchen uttryckte han sin tveksamhet, men fick inget gehör. Istället blev han ombedd att kolla upp en teknikalitet kring en annan hingsts möderne och när han satt i den lilla skrubben i godan ro hörde han hur någon låste dörren! Stackars domaren lyckades inte komma ut igen förrän två dagar senare. Tur att någon glömt en pizza där inne iaf!

Artline var siare.

image_55f33f329606ee5ae99d184d.jpg

Domaren var nöjd med årets hingstar. Det skulle bli flera nygodkända, även om han var lite tveksam till Gunnars nya hingst. Egentligen borde han inte godkänna honom, men flera andra i avelsnämnden tyckte det var så trevligt att få åka till Gunnars lantställe efter premieringen och vila upp sig, så han kände ett visst tvång från dem.

Vid lunchen uttryckte han sin tveksamhet, men fick inget gehör. Istället blev han ombedd att kolla upp en teknikalitet kring en annan hingsts möderne och när han satt i den lilla skrubben i godan ro hörde han hur någon låste dörren! Stackars domaren lyckades inte komma ut igen förrän två dagar senare. Tur att någon glömt en pizza där inne iaf!

Artline var siare.

image_55f33f329606ee5ae99d184d.jpg

Jag har typ ostfobi :nailbiting::(

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar