Nice save!Maddis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nice save!Maddis
Eller så kommer jag njuta av att kicka dig för utebliven röstning.
Nej så behöver det inte vara men det kändes lätt att rösta på den som la lekens andra röst.De andra som hade röster vid den tidpunkten då (har ingen röstlista pga mobil), tror du de är onda då?
jag tyckte du lät irriterad över att få misstankar pågrund av att det var just en andra röst. Jag tycker inte att en andra röst behöver vara skumt. Men jag tyckte inte Madi var tillräckligt skum för att få en andra röst. Men det är möjligt att jag känner så för jag själv är mesigFast vad grundar du dina misstankar på mer än det då? Så ja jag upplever att du misstänker mig enbart för att jag har lagt en andra röst på Maddis, men jag tycker inte att jag reagerade starkt utan funderar mest på varför du väljer att använda det ordvalet?
Jag var visst redan dödjag tyckte du lät irriterad över att få misstankar pågrund av att det var just en andra röst. Jag tycker inte att en andra röst behöver vara skumt. Men jag tyckte inte Madi var tillräckligt skum för att få en andra röst. Men det är möjligt att jag känner så för jag själv är mesig
Ja men dåså!!!Tina grämde sig över att hon förgiftat Jenny, då blev det ju massor med mer jobb för henne. Gunnar hade varit rätt så arg på henne och tom hotat med att hon inte skulle få vara med på festmiddagen. Men tack och lov ändrade han sig och Tina åt massor av den klassiska buffén. Så mycket att hon inte orkade ta sig upp från stolen när middagen var slut, utan blev sittande där hela natten.
Snurrfian var ulv
NATTDL 09:00
DAGDL 21:30
Magnum röstar på cirkus
Kanske tidsbrist men upplever henne som väldigt låg profil hittills?
Håller låg profil för att inte synas så väl som ond? Jag lägger min röst där idag
Varför är det troligt att nån av q och hemlig är goda? Alltså - varför nämner du just de två?Nu inledde hon röstningen på Snurris när hon lätt hade kunnat rösta på mig eller nån annan god (troligt är väl att i alla fall nån av Q och hemlig också är goda, så även om ni inte vet var jag står så fanns det ju alternativ liksom).
Jag har typ ostfobiDomaren var nöjd med årets hingstar. Det skulle bli flera nygodkända, även om han var lite tveksam till Gunnars nya hingst. Egentligen borde han inte godkänna honom, men flera andra i avelsnämnden tyckte det var så trevligt att få åka till Gunnars lantställe efter premieringen och vila upp sig, så han kände ett visst tvång från dem.
Vid lunchen uttryckte han sin tveksamhet, men fick inget gehör. Istället blev han ombedd att kolla upp en teknikalitet kring en annan hingsts möderne och när han satt i den lilla skrubben i godan ro hörde han hur någon låste dörren! Stackars domaren lyckades inte komma ut igen förrän två dagar senare. Tur att någon glömt en pizza där inne iaf!
Artline var siare.
DAGDL 21:30
NATTDL 09:00
Inte äta ost/Pizza?Jag har typ ostfobi
Jag beställer alltid pizza utan ost hoppas @Mirtai och @Snurrfian tänkte på det.Inte äta ost/Pizza?
Är det säkert att du inte är ulv ändå?