Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag läst detta stycke tretton gånger och förstår inte
Nu är jag hemma igen men trött. Tycker spontant Art har känts god, men har inte haft nåt att backa upp det med. Nu inledde hon röstningen på Snurris när hon lätt hade kunnat rösta på mig eller nån annan god (troligt är väl att i alla fall nån av Q och hemlig också är goda, så även om ni inte vet var jag står så fanns det ju alternativ liksom). Det kan förstås vara alibi, men lite onödigt med tanke på att Mirtai redan dött. Tycker inte att Snurris hade varit så särskilt misstänkt heller? Läste dock bara det sista från mobilen. Så tillsvidare vill jag hålla Art lite godare.
Självklart fick du extra mycket ost! Eller nejdå, så elak är jag inte fast jag är lite sur på att @Habina inte använde den uppdatering jag skrev.Jag beställer alltid pizza utan ost hoppas @Mirtai och @Snurrfian tänkte på det.
Nej jag är inte säker. Habina kanske bara har lurat mig att jag var siare
Vackert bättre än ostpizzaTill @Artline :
Kvällen sänker sig och domaren gör sig en runda i stallet för att titta på fjordhästarna i lugn och ro utan deras hysteriska ägare, det var så mycket trevligare då. Men så plötsligt kliver domaren rakt på en kratta och blir träffad i pannan, när ägarna nästan morgon hittar domaren sittande på stallgången, pratandes om de vackra skimlarna som hon skulle döma till vinnare i tävlingen gick de till tävlingsledningen och begärda att få domaren utbytt. Gunnar och hans gäng skrattar nöjt i bakgrunden, krattan var välplacerad.
Artline var siare dvs domare och blev käkad!
Nu har jag läst detta stycke tretton gånger och förstår inte
Nu var ju Art god, hon inledde röstningen på Snurr som var ond.
@Niyama : 'När hon lätt hade kunnat rösta på mej eller någon annan god[.....].'
Varför skulle hon lägga sin röst på en god? Det är väl de onda man vill lägga sin röst på som god? Eller missförstår jag?
Varför är det troligt att nån av q och hemlig är goda? Alltså - varför nämner du just de två?
Iofs är det just de två jag funderar över och hittills har jag väl hållit q lite åt det godare hållet men jag anar att om det är 4 ulvar så är hon den fjärde. Det är ju svårt att säga något om hennes röstrad eftersom hon tvingats rädda sig själv båda dagarna och eg borde inte hemlig lagt en andraröst på henne i DL1 om de är ulvar ihop men jag har lite svårt att se någon/några andra i lyan.
Mm, jag hade samma tanke då och det visar sig ju att hon inte hade någon viktig god roll iaf mtp att två av dem redan är ute och hade hon varit spion så hade hon varit kvickare igår.Min tanke om Q var att hon har en viktig roll, sen om det är ulv eller spion vet jag inte. Men med tanke på räddningen dag 1.
Ja, och även åt andra hållet, vem röstade Snurris på?Med tanke på uppdateringen Snurris skrev så hade ulvarna koll på att Art var siare, eftersom de insåg läget borde det ju nästan ligga nån alibiröst på Snurris?
Mm, jag hade samma tanke då och det visar sig ju att hon inte hade någon viktig god roll iaf mtp att två av dem redan är ute och hade hon varit spion så hade hon varit kvickare igår.
Ja, och även åt andra hållet, vem röstade Snurris på?
Ja, det var så jag tänkte eftersom hon inte har någon viktig god roll.Lägger till: jag tänkte ju att Q borde ha en viktig roll med tanke på räddningen. Ulvarna borde ju kunnat ana samma sak. Ändå käkades Loons. Kan ju vara för att den viktiga rollen är ulv?
JaHar ni dött allihopa?
Jag tror faktiskt inte att ulvarna hajat Artlines roll före DL, jag tycker hon var rätt subtil faktiskt. Hade de gjort det så borde det kommit fler röster på Snurris.Jag behöver rösta nu, som vanligt. Som jag skrivit tidigare idag är jag fundersam över Q, att hon räddade sig dag 1 tycker jag tyder på att hon inte är bybo. Av kvarvarande roller borde hon då vara spion eller ulv. Ulvarna hade uppenbarligen fattat Arts roll, så en ulv kan ha varit snabb att haka på Art och då skulle det kunna vara LenaH. Jag tycker dock det väger över mot Q, händelserna dag 1, det jag tog upp igår hur hon hakade upp sig mot mig, och sen att hon inte var snabbare än hon var att hänga på mot Snurris.
Jag tror faktiskt inte att ulvarna hajat Artlines roll före DL, jag tycker hon var rätt subtil faktiskt. Hade de gjort det så borde det kommit fler röster på Snurris.