Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Nej men Artline var som sagt subtil och la dessutom sin röst ganska sent. Jag tror att de tippade henne som siare då i slutminutrarna men jag tror faktiskt inte att de var säkra förrän hon var död.
Skitsamma egentligen men jag tror du har rätt i att en ulv finns bland er som redan hade röstat också, jag tror att de är två kvar.
Jo, jag menade att de kanske fattade i samband med Arts röst nångång. Ganska säkra var de ju innan hon dog eftersom Snurris skrivit en text om att de ville käka siaren :laugh:.

Om nån av oss som röstade innan Art är ulv så satsar jag på hemlig, hon röstade på mig med en motivering som jag gång på gång förklarat att det är inte det jag diskuterat, att det mycket väl kan vara 4 ulvar. Alltså en ot-motivering är ju ok vid tidsbrist, men den här förvrängde det jag skrivit och förtydligat tusen gånger om.

Jo jag håller med samtidigt är den enda jag kan vara säker på mig själv?
Jag ville ju rädda mig själv i båda DL som varit och igår så var det ju definitivt rätt - eller hur?

Om du hade haft en god viktig roll så ja, men om du är bybo så nej. Jag tror att du är mer lagspelare än att försöka rädda dig själv som bybo i DL1

jag kan förstå att du inte tycker att jag har bidragit så särskilt, men att du inte tycker att @Niyama har bidragit känns j.ä.t.t.e.k.o.n.s.t.i.g.t - hon är ju helt klart en av de som verkligen fört leken framåt (även om jag inte litar helt på henne)
Jag tycker att hon visst fört fram leken. Jag saknar mer ett tänk om de som är kvar nu - jag tycker Mao att hennes röst på mig idag utan andra reflekteras över är väldigt lätt - liksom. Jsg tycker detsamma om din röst på mig - det har jag väl tydligt skrivit ?
Liksom vilka vinner på att en misstänkt god åker nu om inte ulvarna?
Jag fattar verkligen att jag är misstänkt men vill ändå se andra tankar om övriga.

Fast jo, om man är bybo så är det bättre att man själv åker än att en viktig god roll åker - precis det som hände - dvs att ängeln blev lynchad. Jag försöker i allafall spela för mitt eget lag mer än för mig själv (om jag inte är gollum O_o)
Ja, och särskilt i denna lek när det är så få specialroller.

samtidigt så blir jag väldigt frågande till att hemlig verkar så säker på att jag skulle kunna vara god - det känns som att hon skulle kunna veta det?

Jo, jag menade att de kanske fattade i samband med Arts röst nångång. Ganska säkra var de ju innan hon dog eftersom Snurris skrivit en text om att de ville käka siaren :laugh:.

Om nån av oss som röstade innan Art är ulv så satsar jag på hemlig, hon röstade på mig med en motivering som jag gång på gång förklarat att det är inte det jag diskuterat, att det mycket väl kan vara 4 ulvar. Alltså en ot-motivering är ju ok vid tidsbrist, men den här förvrängde det jag skrivit och förtydligat tusen gånger om.
Varför vill du inte tro att cirkus skulle kunna vara ulv?
jag fattar att du tar bort dig från ekvationen men varför tror du inte att cirkus skulle kunna vara ulv?
Är det för att cirkus röstade på hemlig som du misstänker?

Varför vill du inte tro att cirkus skulle kunna vara ulv?
jag fattar att du tar bort dig från ekvationen men varför tror du inte att cirkus skulle kunna vara ulv?
Är det för att cirkus röstade på hemlig som du misstänker?
Jo det är mycket möjligt, har dock inget jag misstänker henne för. Så hon kan vara vad som helst.

På vilket sätt?
Du säger ju samtidigt att du kan tänka dig rösta på mig, men i så fall hoppas jag det är en bättre motivering än igår ;)

Jag tror att hon är ond för jag tror inte att hon har en god specialroll. Dvs jag tror inte att hon är spion.

Jag tror (vet) att hon är en lagspelare och om hon "bara" är bybo så skulle hon inte röständra som hon gjorde i DL1. Då återstår bara att hon är ulv. Jag tror att eftersom Mirtai inte var i kroken så ville lyan verkligen inte bli av med två spelare i samma DL, de fattade ju att hon skulle bli kickad

Jag tror att hon är ond för jag tror inte att hon har en god specialroll. Dvs jag tror inte att hon är spion.

Jag tror (vet) att hon är en lagspelare och om hon "bara" är bybo så skulle hon inte röständra som hon gjorde i DL1. Då återstår bara att hon är ulv. Jag tror att eftersom Mirtai inte var i kroken så ville lyan verkligen inte bli av med två spelare i samma DL, de fattade ju att hon skulle bli kickad
Ibland hemfaller jag till gamla synder - dvs vill rädda mig själv
jaja det blir vad det blir

På vilket sätt?
Du säger ju samtidigt att du kan tänka dig rösta på mig, men i så fall hoppas jag det är en bättre motivering än igår ;)

Om inte annat så skulle jag kunna motivera det med att du inte tycks tro att Q är ond och att du inte riktigt vill förstå varför vi andra uppfattar henne som skum.

Jag var inte särskilt nöjd med att @Madalitso rök som du och alla andra kanske såg efter dl?

jaja åker jag så åker jag men så mycket kan jag säga att leken INTE tar slut om jag gör det - det vet jag
Alltså du är en av de spelare jag tror hellre skulle offra sig om en är bybo. Att få ut en ulv direkt är ju inte jättevanligt så det viktigaste är ju att goda specialrollerna överlever.

jag sitter utsatt läge ikväll
och jag funderar över Magnum som inte alls kommt med input ikväll 'ffa efter min genomgång av henne?

DL3 21:30

18.25 Niyama röstar på quarter4ever
19.58 cirkus röstar på quarter4ever
20.06 LenaH röstar på quarter4ever

quarter4ever 3

hemlig röstar på cirkus
Jag är inte säker på nån mer än mig själv men ser inte Qs röständring i DL1 som nåt konstigt. Jag hade definitivt inte tänkt på annat än att rädda mig själv så tidig oavsett roll.
Cirkus absolut konstiga röst på mig igår skaver.
Tillägg: tycker inte om när rösterna samlas så utan att nån tycks säker på sin sak.

Lärde mig ju den hårda vägen sist vad som kan hända när en sprider rösterna i ett sånt här läge :angel:

Min nackdel är ju att jag funderar mer än jag skriver och ofta blir tvåa på bollen.. Dessutom.
Jag gissar hon är ond som spelat god

magnum röstar på quarter4ever

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar