Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här röstar cirkus på madalitso i DL1, för att m hade en dålig motivering.Äh, jag tycker nog att hittills så är madalitso den som jag tycker är märkligast - hennes röst och hur hon motiverar den är obegriplig (även om det är en DL1)
cirkus röstar på madalitso
Här röstar hon på mig med en lika dålig, eller tom sämre motivering. I DL2! Jag menar, kom igen. Folk med tidsbrist brukar kunna motivera sin röst med nåt som sägs/görs i sen nuvarande leken. Inte med hur nån brukar vara i andra lekar.Jag sitter i bil på väg hem och tror inte jag kommer hinna koppla upp mg innan dl. För att säkra att inte kickas får det bl en säkerhetsröst.
jag tcker ju att Niyama resonerar lite skumt och inte riktigt tittar åt alla håll som hon brukar å andra sidan hakar jag nästan alltid upp mig på henne, så idag får hon stå över min röst.
Hemlig röstar alltid på mig i dl1 när hon är ond, igåe röstade hon inte på mig och då tänker jag att det är en bra förklädnad om hon är ond
Cirkus röstar på hemlig
Här funderar hon på Niyama, när c själv röstade på ängeln i första DL.Jag hittade - det var inlägget som är skrivet 21:27 antar jag. Där du reagerar på att hon inte reflekterat över att med 4 ulvar så kunde leken teoretiskt ta slut redan innan DagDL 3.
Det som jag funderar över är varför du funderade på att ändra till just Mirtai och inte från början röstade på LenaH som kom med fördelningstanken från början? Nu har ju LenaH själv förklarat hur hon resonerat och jag köper hennes förklaringar
Och här gissar hon att art siade Snurrfian, medan hon i ett inlägg tidigare idag liksom bekräftar samma sak igen, men låter som att hon inte var säker tidigare.När jag läser igenom hennes inlägg så tycker jag att hon är verkligen subtil! Jag gissar att hon faktiskst siade Snurrfian.
Oavsett så tycker jag att det pekar rätt kraftigt på att Q är ulv. Finns det en till så får vi nog leva efter principen en ulv i taget.
cirkus röstar på quarter4ever -
pga hennes röständring i DL1 (varför skulle en bybo försöka rädda sig kvar? och jag tror som sagt inte på henne som spion) och pga hennes och Snurrfians ömsesidiga röstande på varandra igår
Jaha, här händer inte mycket.
Cirkus Carl först ut att kommentera ulvarna som käk. Är det för att hon väntade spänt på uppdateringen efter att ha valt käk?
Förstår inte riktigt "då siade nog art Snurrfian" , hur kan skarpa cirkus inte ha sett det innan?
Jag har faktiskt varit ganska aktiv ändå!Den här leken kommer gå till historien som leken-där-ingen-hade-tid-att-leka.
LL överväger att kicka alla kvarvarande för inaktivitet och på så vis vinna själv.
hemlig röstar på cirkus
Jag är inte säker på nån mer än mig själv men ser inte Qs röständring i DL1 som nåt konstigt. Jag hade definitivt inte tänkt på annat än att rädda mig själv så tidig oavsett roll.
Cirkus absolut konstiga röst på mig igår skaver.
Tillägg: tycker inte om när rösterna samlas så utan att nån tycks säker på sin sak.
mee tooo även om det varit långt från vad jag skulle önskatJag har faktiskt varit ganska aktiv ändå!
Den här leken kommer gå till historien som leken-där-ingen-hade-tid-att-leka.
LL överväger att kicka alla kvarvarande för inaktivitet och på så vis vinna själv.
Jag har ju haft misstankar mot hennes godhet tidigare i leken. Skulle ju hellre se att en ulv, som borde vara sista, åker än en bybo. Synd att siaren åkte, den skulle nog annars kunna säga mer om nån av oss.Om hemlig inte är ulv så är det nog så att frågan som kan ställas är: När blev Niyama god?