Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

så jag väljer att rösta dät ikväll

så får det bli mitt testamente om jag ändå ryker

q röstar på Magnum

tror hon kan vara ulv som bara glidit med och att hon inte blivit käk enligt tradition så är det för att hon sitter i lyan

DL3 21:30

18:25 Niyama röstar på quarter4ever
19:58 cirkus röstar på quarter4ever
20:06 LenaH röstar på quarter4ever
21:30 hemlig röstar på cirkus
21:30 magnum röstar på quarter4ever
21:30 quarter4ever röstar på magnum

quarter4ever 4
cirkus 1
magnum 1

Med den snyggaste hingsten i startfältet och den korkade domaren ur vägen, så förberedde sig Sara för att visa Rollo på ring en sista gång. Nu minsann skulle segern äntligen tillfalla honom och Gunnar skulle bli nöjd över Sara, trots att hon hade fått ta över allt när Tina och Jenny gjort bort sig.

Sara öppnade boxdörren till Rollo och möts av en syn som nästan får henne att svimma. VAD var det där för häst?! Någon hade bytt ut hennes snygga Rollo mot en gammal märr! I panik sprang Sara sedan omkring och letade efter Rollo. Utan framgång...

Quarter4ever var bybo. Eller, jag menar förstås ulv. :D

bilder-100_49223022.jpg

NATTDL 09:00
DAGDL 21:30

Med den snyggaste hingsten i startfältet och den korkade domaren ur vägen, så förberedde sig Sara för att visa Rollo på ring en sista gång. Nu minsann skulle segern äntligen tillfalla honom och Gunnar skulle bli nöjd över Sara, trots att hon hade fått ta över allt när Tina och Jenny gjort bort sig.

Sara öppnade boxdörren till Rollo och möts av en syn som nästan får henne att svimma. VAD var det där för häst?! Någon hade bytt ut hennes snygga Rollo mot en gammal märr! I panik sprang Sara sedan omkring och letade efter Rollo. Utan framgång...

bilder-100_49223022.jpg

alltså jag gillar ju gamla märrar så paniken var inte med avseende på det - utan mest på att hingsten inte var där :cry::cry::cry::cry:

bilder-100_49223022.jpg

Korkade domaren? :mad::mad::mad:

:rofl:

Nörden hade verkligen haft fullt upp den här helgen. Så mycket information som hon snappade upp och som så fort som möjligt måste läggas in i databasen. Mest var det som vanligt hästar som fått fång eller eksem, men även lite mer ovanliga saker (som varför en häst dött), som behövde noteras. Nu satt hon på höbalen i en tom box och knattrade på datorn. Som alla nördar säkert vet, är det lätt att glömma bort tiden när man nördar ned sig i det roligaste som finns. Så vitt jag vet sitter hon kvar där än...

LenaH var spion.

130407_002_51c402a7e087c31fc439ccc8.jpg

Nörden hade verkligen haft fullt upp den här helgen. Så mycket information som hon snappade upp och som så fort som möjligt måste läggas in i databasen. Mest var det som vanligt hästar som fått fång eller eksem, men även lite mer ovanliga saker (som varför en häst dött), som behövde noteras. Nu satt hon på höbalen i en tom box och knattrade på datorn. Som alla nördar säkert vet, är det lätt att glömma bort tiden när man nördar ned sig i det roligaste som finns. Så vitt jag vet sitter hon kvar där än...

LenaH var spion.

130407_002_51c402a7e087c31fc439ccc8.jpg

Japp, där sitter jag än....

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar