Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
äh Q ändrar röst till cirkus för att rädda mig själv om möjligt?
Jävligt omöjligtäh Q ändrar röst till cirkus för att rädda mig själv om möjligt?
Snacka stressen över dl när ettåringen tokgråter i sömnen och är helt otröstbarJag tycker det känns som det flyger misstankar åt alla håll nu och var är @Magnum ?
hade nog inte spelat nån roll som det ser ut men men jag vill ju ändå försökaFör sen, sorry.
ja det verkar så - hoppas det inte är 2 ulvar kvar nu baraJävligt omöjligt
Nä det blir svårt.. .ja det verkar så - hoppas det inte är 2 ulvar kvar nu bara
Stackarn!Snacka stressen över dl när ettåringen tokgråter i sömnen och är helt otröstbar
alltså jag gillar ju gamla märrar så paniken var inte med avseende på det - utan mest på att hingsten inte var därMed den snyggaste hingsten i startfältet och den korkade domaren ur vägen, så förberedde sig Sara för att visa Rollo på ring en sista gång. Nu minsann skulle segern äntligen tillfalla honom och Gunnar skulle bli nöjd över Sara, trots att hon hade fått ta över allt när Tina och Jenny gjort bort sig.
Sara öppnade boxdörren till Rollo och möts av en syn som nästan får henne att svimma. VAD var det där för häst?! Någon hade bytt ut hennes snygga Rollo mot en gammal märr! I panik sprang Sara sedan omkring och letade efter Rollo. Utan framgång...
Quarter4ever var bybo. Eller, jag menar förstås ulv.
NATTDL 09:00
DAGDL 21:30
Snacka stressen över dl när ettåringen tokgråter i sömnen och är helt otröstbar
Missade citera in dej förut Q..jag sitter utsatt läge ikväll
och jag funderar över Magnum som inte alls kommt med input ikväll 'ffa efter min genomgång av henne?
Korkade domaren?Med den snyggaste hingsten i startfältet och den korkade domaren ur vägen, så förberedde sig Sara för att visa Rollo på ring en sista gång. Nu minsann skulle segern äntligen tillfalla honom och Gunnar skulle bli nöjd över Sara, trots att hon hade fått ta över allt när Tina och Jenny gjort bort sig.
Sara öppnade boxdörren till Rollo och möts av en syn som nästan får henne att svimma. VAD var det där för häst?! Någon hade bytt ut hennes snygga Rollo mot en gammal märr! I panik sprang Sara sedan omkring och letade efter Rollo. Utan framgång...
Quarter4ever var bybo. Eller, jag menar förstås ulv.
Jag tar tillbaks min förlåtelse för att du röstade ut migalltså jag gillar ju gamla märrar så paniken var inte med avseende på det - utan mest på att hingsten inte var där
Jag tar tillbaks min förlåtelse för att du röstade ut mig
Japp, där sitter jag än....Nörden hade verkligen haft fullt upp den här helgen. Så mycket information som hon snappade upp och som så fort som möjligt måste läggas in i databasen. Mest var det som vanligt hästar som fått fång eller eksem, men även lite mer ovanliga saker (som varför en häst dött), som behövde noteras. Nu satt hon på höbalen i en tom box och knattrade på datorn. Som alla nördar säkert vet, är det lätt att glömma bort tiden när man nördar ned sig i det roligaste som finns. Så vitt jag vet sitter hon kvar där än...
LenaH var spion.