Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har jag glömt nåt? åh jag är så nervös inför detta så det är helt galet Tänk om allt bara blir fel och jag inte klarar av att göra saker och ting rätt. Tänker hela tiden att jag nog "bara haft tur" med gammelhunden och att jag nog egentligen inte klarar av detta. Snälla lite pepp hitåt tack! Har läst igenom min favvobok kontaktkontraktet både framåt och bakåt och upp och ner sisådär 1000 gånger, hihi
bra tänkt. Skriver upp det på lappen direkt. Fast det kanske är lättare att köpa sen när jag hämtat valpen så man kan prova eller? nån som kan rekommendera nån bra sele? har sett att det varit uppe en del "sel-snack" i tråden tidigare
OK en foderfråga:
Har nu gett Bravo färskfoder lamm special. Igår fick jag i honom 2 burgare morgon och kväll, fiskolja var mycket gott och det verkar få honom att äta upp men har inte vågat ge full dos direkt. Nu imorse åt han 1½ burgare. Jag vet inte hans vikt förrän på mån hos vetrinären men i mitt tycke bör han lägga på sig en aning i muskler om inte annat. Har även VoH kyckling hemma som han måste få av annars tar burgarna slut innan måndag då maken ska köpa nytt.
Hur mycket äter en hund som gissningsvis väger mellan 17-20 kg?
Och vad för ben äter era hundar? Igår fick jag i honom ett grisöra för att vänja honom vid tugg överhuvudtaget. Testade smal liten tuggpinne, icke. Mjuka tuggpinnar med mintsmak, icke. Han har väldigt liten och smal nos och tänkte att små tugg är bättre men vem vet ska testa större och märgben oxå. Han har lite lätt tandsten på alla tänder med medföljande andedräkt så goda tuggvanor vill jag han ska ta efter vår andra hund!