Men det ska ju vara russin i lussekatter!Dadlar och russin tillhör samma vidriga kategori
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det ska ju vara russin i lussekatter!Dadlar och russin tillhör samma vidriga kategori
Jag har sÀllan försökt dölja besvikelsen sÄ mycket som nÀr jag hade lÀngtat efter farmors kanelbullar och blev serverad en testomgÄng med nytt recept... Det var mandelmassa istÀllet för kanelfyllningen
Budapestrulle som nÄn sa Àr ju hemskt. Vem fan kom pÄ att stoppa inlagda mandariner i en bakelse? Eller, vem fan kom pÄ att lÀgga in mandariner öht??
Men det ska ju vara russin i lussekatter!
NÀstan lika vidrigt som sÄdana dÀr slemrosa cocktailbÀr i fruktcocktail!Budapestrulle som nÄn sa Àr ju hemskt. Vem fan kom pÄ att stoppa inlagda mandariner i en bakelse? Eller, vem fan kom pÄ att lÀgga in mandariner öht??
du fÄr min för all evighet framöver!Nom nom nom
Kan Àta en hel stubbe sjÀlv till middag
Eller fruktsallad pÄ burkNÀstan lika vidrigt som sÄdana dÀr slemrosa cocktailbÀr i fruktcocktail!
Du, those were the days. FödelsedagstÄrta med burkmandariner. Glass med fruktcocktail pÄ burk och grÀdde pÄ det!Budapestrulle som nÄn sa Àr ju hemskt. Vem fan kom pÄ att stoppa inlagda mandariner i en bakelse? Eller, vem fan kom pÄ att lÀgga in mandariner öht??
NÀr jag var tonÄring Ät jag ofta sÄna direkt ur burken som fika. Mmmmm!Budapestrulle som nÄn sa Àr ju hemskt. Vem fan kom pÄ att stoppa inlagda mandariner i en bakelse? Eller, vem fan kom pÄ att lÀgga in mandariner öht??
NÀstan lika vidrigt som sÄdana dÀr slemrosa cocktailbÀr i fruktcocktail!
Mmmm...ljummen ostkaka med sylt och en klick vispad grÀdde !ostkaka. Will never happen att jag Àter det. Inte ens under hot.
Mums, lÀngesen jag köpte en burk med inlagd frukt!NÀr jag var tonÄring Ät jag ofta sÄna direkt ur burken som fika. Mmmmm!
Jag kunde iofs Àta en burk champinjoner till mellisNÀr jag var tonÄring Ät jag ofta sÄna direkt ur burken som fika. Mmmmm!
Mums, lÀngesen jag köpte en burk med inlagd frukt!
à h, det som Àr sÄ GOTT !!Budapeststubbe. Men snÀlla vad trÄkigt och ogott bakverk. NÄgon har ÀndÄ gjort sig besvÀret att rodda ihop en bakelse och sÄ kombinerar man de tradigaste smakerna. Blir hellre bjuden pÄ köperulltÄrta alla dagar i veckan för dÄ har man ju inte ens försökt.
En dadel fylld med karamelliserat ghee (recept: glöm ditt ghee pĂ„ spisen tills det Ă€r gyllene och smakar kola). Det Ă€r pĂ„ riktigt (nĂ„vĂ€l) att jag behöver hĂ€r i livet.Dadlar. Ăr. Inte. Fika.
NEJ! Absolut inte.Men det ska ju vara russin i lussekatter!
eller hÀlla i övrig fruktsallad med vaniljvispMed vaniljglass
eller hÀlla i övrig fruktsallad med vaniljvisp
Hade helt klart varit godkÀnt fika för mig!