Ja då förstår jag att det inte går hem, jag tycker om alla ingredienserna för sig.
Dadlar. Är. Inte. Fika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då förstår jag att det inte går hem, jag tycker om alla ingredienserna för sig.
Om någon ska köpa fika åt mig på cafe brukar jag skicka dom till disken med "bara det är kladdigt är jag nöjd" Exet är en sån som bara vill ha bullar och vetebröd, innan han lärde sig vad jag gillar (tog ändå förvånansvärt lång tid ) hade vi ett antal besvikelser som passar trådstarten.Exet - en gottegris av rang brukade säga att han gillade allt som var Sött gött och kladdigt
Jag har inte provat dadlar till kaffet men spontant låter det faktiskt jättegott! Kanske inte traditionellt, men gott ändå.Dadlar. Är. Inte. Fika.
J
Jag har inte provat dadlar till kaffet men spontant låter det faktiskt jättegott! Kanske inte traditionellt, men gott ändå.
J
Jag har inte provat dadlar till kaffet men spontant låter det faktiskt jättegott! Kanske inte traditionellt, men gott ändå.
Bara den inte är sprinklad med choklad!(Om jag ska ska bjuda dig på fika blir det deep fried raw-semla... )
Men va? Det är ju min favorit!Budapeststubbe. Men snälla vad tråkigt och ogott bakverk. Någon har ändå gjort sig besväret att rodda ihop en bakelse och så kombinerar man de tradigaste smakerna. Blir hellre bjuden på köperulltårta alla dagar i veckan för då har man ju inte ens försökt.
DettaOm jag hade blivit bjuden på marsipanbakelser hade jag blivit besviken/obekväm då jag inte gillar marsipan och inte vetat hur jag skulle få i mig bakelsen. Är verkligen inte förtjust i prinsesstårta.
Det finns jättegoda chokladdoppade dadlar av olika sorter, passar utmärkt till kaffetJ
Prinsesstårta är ju jättegott! Men jag vill helst ha en utan sylt.Detta
Prinsesstårta är en styggelse, massa grädde, sylt och marsipan.
Jag börjar bli alldeles väldigt fikasugenTur att jag köpte med mig fika idag. Man kan ju inte diskutera fika utan fika liksom.
Det finns jättegoda chokladdoppade dadlar av olika sorter, passar utmärkt till kaffet
Marsipangrodor med smörkrämsfyllning och butiksköpta gifflar (typ Pågens)
Annars slinker det mesta ner (om man pratar fika och därmed bortser från tidigare nämnda raw foodstyggelser).