Fikabesvikelser

Exet - en gottegris av rang brukade säga att han gillade allt som var Sött gött och kladdigt
:D
Om någon ska köpa fika åt mig på cafe brukar jag skicka dom till disken med "bara det är kladdigt är jag nöjd" :D Exet är en sån som bara vill ha bullar och vetebröd, innan han lärde sig vad jag gillar (tog ändå förvånansvärt lång tid 🙄) hade vi ett antal besvikelser som passar trådstarten.

Budapeststubbe. Men snälla vad tråkigt och ogott bakverk. Någon har ändå gjort sig besväret att rodda ihop en bakelse och så kombinerar man de tradigaste smakerna. Blir hellre bjuden på köperulltårta alla dagar i veckan för då har man ju inte ens försökt.

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 000
Senast: skiesabove
·
Relationer Om någon kommer på vem jag är så snälla skriv det inte här i tråden.. Jag vet inte vad jag ska göra. Min sambo har ett barn, ett...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
28 230
Senast: vallhund
·
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 967
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar