Sv: Femte vinthundstråden!
Jag säger som Melli. Gud vad snygg hon har blivit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Har ni sett det här?
En saluki vann tävlingen Årets vackraste hund
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2672777/shiraz-arets-vackraste-jycke
*kl
Jag vill också ha en vintis
Måste bara komma på ngt sätt och övertala min mor, iom att jag fortfarande bor hemma och lyckas lösa hur jag ska göra på mina jobb helger med hunden då, kan iofs höra med grannen om hon kan tänka sig vara hundvakt 1½ helg i månden.. hmm..
är iaf isf en whippet eller en saluki jag vill ha
Amenhallååå, du bor i Sthlm ju! Vi måste ses Då får du iaf träffa lite saluki, och så kan din mor få se hur fantastiskt fina och bra de är, så blir hon charmad också och hundvakt 1½ helg/mån är ju ingenting
Måste du ha en valp då? Kan du inte ta en omplacering som är iaf såpass gammal att den kommit förbi "valpgalenheten"?
Fast problemet är ju att vi har katt också, och det finns väl inte många som är kattvana
och valpgalenhet får man väl leva lite med våran 12åriga lilla golvmopp hittar på lite saker då och då, typ plundrar kakburkar och godispåsar som hon kommer åt, och katten öppnar kylskåpet
Det finns en del iaf. Jag vet minst en vuxen saluki som bor med katt och behöver nytt hem.
Och om "lite valpgalenhet" bara hade inneburit plundra kakburkar, godispåsar och öppnat kylskåp så hade livet med valp varit plättlätt Att däremot dela livet med en hund som river hela hemmet, rusar runt som en orkan skjuten ur kanon och drivs med duracellbatterier... Det är tur att de är söta
Jag tror att faraotiken jag nämnde inte är speciellt gammal. Av bilderna att döma iaf.
Hoppas kunna komma iväg på en inoffare i Sollentuna i februari.
KL.
Ni med (framförallt whippet) tikar, hur gamla var dom vid första löpet?
Blödde dom mycket? Jag beställde ett alldeles äckelgulligt rosa tikskydd till Vilja häromdagen. Jag får visa bild sen, skriver från mobilen just nu.