Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar den helgen tyvärr. Och Vilja har nog inte så mycket att hämta i juniorklass än. Hon kommer ju vara bland dom yngsta så det känns lite långt att åka till Köping för att bara få en kritiklapp
Ska du dit?
OK, nu var det länge sedan jag skrev något men jag brukar i alla fall läsa här i tråden. Vill passa på att önska alla en god fortsättning på det nya året!
Så R-C vet du möjligen vad afghanen heter som ska vara med på rallylydnaden? Vet du så vore det kul att höra, annars har jag nog tyvärr bara en möjlig kandidat i huvudet men det är en verkligt störtduktig afghantös som tävlar i både agility och snart i freestyle.
Då blir det ju lite svårt förstås, men fin har hon blivit! :-) Hur hög är hon nu förresten?
Jag har tänkt att anmäla Dafne, men går och drar lite på det eftersom jag väntar på att att hon ska börja löpa. Hon blev ju så himla risig förra gången och är är hon nedgången så finns det ju ingen anledning att ställa ut. Vi får se, vi har i varje fall jobbat på utställningsformen: Hon är precis lagom utställningsrund just nu och frånvaron av raceträning har gjort traven mer vägvinnande. Inget ont som inte för något gott med sig.