"it's time to suck todays dick" 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, varför skulle de vara vänner när de så uppenbart inte "klickar"? Även om det inte är så illa som det framstår i tv.Linas blogg.... Gunvors blogg är det bara att googla, Gunvor Friberg. Enligt bloggarna så är Lina inte kompis med Gunvor och Sara-Marie och det står samma sak på Gunvors sida.
Tror det bli bättre om Anton lämnar dom faktiskt.Jag tycker det är lite kul med Anton, i varje fejd är det något han har i sin dagliga träning, så även rodden.Men det har ju inte gått SÅ bra för honom ändå i fejderna. Vill dock också gärna se honom på farmen! Men inte så kul för Nina(? är det så hon heter?) att bli ensam kvar med Hampus kanske.
Undra vem som blir kämpe?? Hugger hon Pernilla i ryggen eller tar hon Sara-Marie??
Morgan måste det ju bli i grannfejden, han är ju starkast! Tror också att de har en plan och tänker bli kvar sistKämpe till tinget eller till grannfejden? Hon kan ju inte ta sig självJag undrar om hon inte tar Ewonne, fast risken är stor att Pernilla blir vald... Men jag tror nog att Pernilla kan klå henne, kanske inte i husförhöret. Sen är det Lina eller Camilla (Sofie). Men de kan också ta Pernilla. Vettitusan... Jag tror Sara-Marie och Pernilla har en plan
Till grannfejden tror jag Morgon.
Ja, det känns som att hon inte har NÅGRA gränser om/när hon exploderar!Alltså, Ewonne skrämmer mig!![]()
Ja, det känns som att hon inte har NÅGRA gränser om/när hon exploderar!
Eller så är det bara så att hon är stor i käften....![]()
Alltså, Ewonne skrämmer mig!![]()
Då tar hon nog CamillaJag tror hon väljer Ewonne som förstakämpe. Jobbigt för Ewonne att ta ställning till hur hon ska kunna välja någon av de andra tjejerna, när hon beskyllde SM för att vara en falsk djävul som valde en vän...
Då tar hon nog Camilla