Farmen 2016

Alltså avsnitten blir så trista med ewonnes skällande faktiskt
Så hoppas att hon åker ut.
Jag menar jag har ständig värk men skulle antingen kämpa som en galning eller åka hem.
Inte skälla på alla andra för att jag sökt till ett program jag inte klarar av.
Att hon ens kom med, med de besvär hon har...

@emlem - Ewonne är nog den enda som inte kan komma undan med "Det var uppgjort /manus/Tv4 sa att.../det klipptes så konstigt/så vaaaaaar det inte" alls.
Men jag undrar om det finns någon som inte skäms alls över sin insats, skulle väl vara E, då.

Alltså, det är så klart synd om henne om hon verkligen är sjuk/har ont/mår dåligt, men jag har en väldigt stark känsla av att det mest är spel för gallerierna. Och OM hon nu har så ont, ja då är nog inte farmen rätt plats för henne. Då kanske hon varken borde ha sökt från början, eller envisats med att stanna kvar?

Och hur i hela friden skulle Sara-Marie formulerat sitt val? Hon blev ju vald för att hon inte jobbar. Det gör inte Robin heller, men han är ju åtminstone inte aggressiv mot allt och alla. Sanningen svider...

Hoppas hon tar Lina som andrekämpe. Tror Lina är starkare än ewonne i samtliga grenar.

Alltså avsnitten blir så trista med ewonnes skällande faktiskt
Så hoppas att hon åker ut.
Jag menar jag har ständig värk men skulle antingen kämpa som en galning eller åka hem.
Inte skälla på alla andra för att jag sökt till ett program jag inte klarar av.

Håller med, det var kul de tio första gångerna. Nu mest bara konstigt. Man tycker ju synd om den galningen.

Alltså, det är så klart synd om henne om hon verkligen är sjuk/har ont/mår dåligt, men jag har en väldigt stark känsla av att det mest är spel för gallerierna. Och OM hon nu har så ont, ja då är nog inte farmen rätt plats för henne. Då kanske hon varken borde ha sökt från början, eller envisats med att stanna kvar?

Och hur i hela friden skulle Sara-Marie formulerat sitt val? Hon blev ju vald för att hon inte jobbar. Det gör inte Robin heller, men han är ju åtminstone inte aggressiv mot allt och alla. Sanningen svider...

Hoppas hon tar Lina som andrekämpe. Tror Lina är starkare än ewonne i samtliga grenar.
Då vinner Lina och sätter Camilla som storbonde så blir Lina gårdskarl och så kan de ha Robin i garderoben.

Det är inte vinnaren som väljer storbonde ;)

Kan nog tyvärr bli Lina eller Camilla i alla fall, även om ewonne åker ut. Och mest tyvärr för att det innebär att latmasken Robin får sova sig igenom en vecka till då. Hade annars faktiskt gärna sett någon av killarna, förutom Robin, som storbonde. Blir en kille vald till kämpe är det nog hej då Robin, förhoppningsvis.

OMGOMGOMG om inte Hampus tar sig in och blir storbonde nästa vecka så typ dör jag, det skulle vara sååååååååååååå roligt! :D

Då tror jag det blir kaos på allvar på farmen och han har nog inte den kunskapen som krävs för att va storbonde! Fast det tror jag inte Nina har heller. Lite skyddat har de ju haft det på Sörgården. Kaos oavsett alltså ;)

Btw för Ewonne va det väl Ulcerös kolit hon led av? Det sa hon ju i ett program åtminstone, men jag har inte googlat, hon kanske har både och. Hoppas hon mår bra igen hemma i lugn och ro, farmen va inte hennes place to be.

Fick vi se ännu en läggmatch?? Ingen har hoppat av hittills. Förra året tror jag det var fyra, fem stycken som hoppade av.
Att skicka in Nina eller Hampus som SB känns sådär. Ingen av dom kan ens gården. Blir en rolig vecka.
SB nu tror jag blir Camilla. Hon tröstade Ewonne när hon ville hem.

Tror på Camilla eller Lina som storbonde av den enkla anledningen att Ewonne vill ha hämnd mot SM. "Inte långsint" nähänä :p Kommer sakna Ewonne, hon var kul.

Då tror jag det blir kaos på allvar på farmen och han har nog inte den kunskapen som krävs för att va storbonde! Fast det tror jag inte Nina har heller. Lite skyddat har de ju haft det på Sörgården. Kaos oavsett alltså ;)

Btw för Ewonne va det väl Ulcerös kolit hon led av? Det sa hon ju i ett program åtminstone, men jag har inte googlat, hon kanske har både och. Hoppas hon mår bra igen hemma i lugn och ro, farmen va inte hennes place to be.
Haha ja! Skulle vara sååååå kul :D fast det beror ju på hur de ska kampa också. Blir det Hampus mot Nina? Ska de kampa mot farmare? Kommer bägge in eller åker en ut? Vad blir det för gren/ar? Tidigare år har de ju mätt upp mjölk och rep och grejer, hoppas att det är till Hampus fördel men jag är skeptisk :p

Hon har nämnt ulcerös kolit ja, och ska tydligen ha fibromyalgi också.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
881
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 745
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka