Vi får se helt enkeltJa jag lyssnade för dåligt så har inte riktigt koll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får se helt enkeltJa jag lyssnade för dåligt så har inte riktigt koll.
Skönt att Ewonne åkte, nu kanske nån annan kan få lite tv-tid också.
Tror Bazooka kommer sköta jobbet som storbonde bra. Får se om han väljer S-M eller någon annan till förstakämpe. Tycker det börjar bli Robins tur att kämpa, men så lär det ju knappast bli.
Nästa vecka lär ju bli... intressant
Undra vem han tar till kämpeGöran som storbonde
Ska bli spännande att se.
Undrar hur de reagerar på kämparna
Undra vem han tar till kämpe
Om han inte tar Sara-Marie, så vettitusan... Kanske Anton?
Då hinner ju Robin lära sig bondepraktikan.Tror jag också. Antingen Anton med någon sist in först ut-tanke, plus att Anton i sig är ett jättehot. Eller Morgan för att han också är ett hot. Om han inte väljer Sara- Marie tror jag inte det blir en tjej. Det självklara valet för mig hade varit Robin för att han gör minst, men han är väl samtidigt så ofarlig att de låter honom vara kvar för det.
Då hinner ju Robin lära sig bondepraktikan.
Är inte Anton immun??Tror jag också. Antingen Anton med någon sist in först ut-tanke, plus att Anton i sig är ett jättehot. Eller Morgan för att han också är ett hot. Om han inte väljer Sara- Marie tror jag inte det blir en tjej. Det självklara valet för mig hade varit Robin för att han gör minst, men han är väl samtidigt så ofarlig att de låter honom vara kvar för det.
Nope, förra veckan men inte dennaÄr inte Anton immun??
Då kan han nog åka på och bli en av kämparnaNope, förra veckan men inte denna
Ska bli intressant att se om det blir något kämpeval denna vecka eller om kampen bara blir mellan Hampus och Nina.... Skulle ju verkligen röra om lite
Ska bli intressant att se reaktionen när det inte kommer att bli någon av farmarna som ska bli storbonde. Hampus vore nog katastrof men Nina tror jag skulle kunna göra det riktigt bra. Verkar kunna en hel del och gilla att leda