Farmen 2016

Jag förstår inte grejen med att produktionsbolaget tillät att hon vilade. So? Får väl de andra också göra, men slutför de inte sina uppgifter blir de utan både mat och belöningar. Klart produktionsbolaget inte säger nej, om inte annat vet de att det blir tjafs (läs: bra tv) när vissa åker räkmacka på andras arbete.
Herregud, mänskan gick väl som jag förstod det och la sig istället för att fixa osten som bara skulle röras... Med resultatet att Camilla fick sitta uppe hela natten så att uppdraget som Ewonne skitit i kunde slutföras ändå.

Sen kan jag ju tycka att Robin verkar vara precis lika bra på att sova, men iaf.

Skönt att Ewonne åkte, nu kanske nån annan kan få lite tv-tid också. :p

Tror Bazooka kommer sköta jobbet som storbonde bra. :D Får se om han väljer S-M eller någon annan till förstakämpe. Tycker det börjar bli Robins tur att kämpa, men så lär det ju knappast bli.

Nästa vecka lär ju bli... intressant :nailbiting:

Skönt att Ewonne åkte, nu kanske nån annan kan få lite tv-tid också. :p

Tror Bazooka kommer sköta jobbet som storbonde bra. :D Får se om han väljer S-M eller någon annan till förstakämpe. Tycker det börjar bli Robins tur att kämpa, men så lär det ju knappast bli.

Nästa vecka lär ju bli... intressant :nailbiting:

Eftersom Göran själv inte lär ha en chans mot de unga killarna i en fysisk gren (tänker mest på Anton, Fredrik och Morgan, och främst på grund av åldersskillnaden) så är han dum om han inte tar en kille den här veckan. Helst skulle jag ju så klart se att Robin blev vald, men det lär väl inte inträffa. Dock tror jag Morgan eller Anton ligger risigast till, och vem av dem det än blir så lär ju Robin bli andrekämpe, mohaha.

Om han nu inte fegar ur och tar SM för att ewonne ville det...

Jag hoppas inte han tar Sara-Marie, det vore sjukt najs om han gick emot Ewonne. Det hoppas jag att han gör. Dock har jag lite svårt för honom. Jag läste Gunvors blogg och vid något tillfälle hade Göran sagt till Gunvor "att ingen smart människa vill umgås med dig". Så säger man liksom inte...

Om han inte tar Sara-Marie, så vettitusan... Kanske Anton?

Tror jag också. Antingen Anton med någon sist in först ut-tanke, plus att Anton i sig är ett jättehot. Eller Morgan för att han också är ett hot. Om han inte väljer Sara- Marie tror jag inte det blir en tjej. Det självklara valet för mig hade varit Robin för att han gör minst, men han är väl samtidigt så ofarlig att de låter honom vara kvar för det.

Tror jag också. Antingen Anton med någon sist in först ut-tanke, plus att Anton i sig är ett jättehot. Eller Morgan för att han också är ett hot. Om han inte väljer Sara- Marie tror jag inte det blir en tjej. Det självklara valet för mig hade varit Robin för att han gör minst, men han är väl samtidigt så ofarlig att de låter honom vara kvar för det.
Då hinner ju Robin lära sig bondepraktikan.

Är inte Anton immun??

Ska bli intressant att se om det blir något kämpeval denna vecka eller om kampen bara blir mellan Hampus och Nina.... Skulle ju verkligen röra om lite :D
Ska bli intressant att se reaktionen när det inte kommer att bli någon av farmarna som ska bli storbonde. Hampus vore nog katastrof men Nina tror jag skulle kunna göra det riktigt bra. Verkar kunna en hel del och gilla att leda

Ska bli intressant att se om det blir något kämpeval denna vecka eller om kampen bara blir mellan Hampus och Nina.... Skulle ju verkligen röra om lite :D
Ska bli intressant att se reaktionen när det inte kommer att bli någon av farmarna som ska bli storbonde. Hampus vore nog katastrof men Nina tror jag skulle kunna göra det riktigt bra. Verkar kunna en hel del och gilla att leda

Jag hoppas Hampus åker ut, han verkar inte ha koll på bak och fram. Nina som storbonde kan verkligen bli intressant, men vem tar hon som gårdskarl? Antagligen Sofie eller Anton.
Kämpeval tror jag det blir, en åker ut, en kommer in (Sörgårdarna). Spännande oavsett!

Jag tror det blir kämpeval och tävling som vanligt, och att en åker ut, precis som alla veckor. Men att vid sidan om det så är kampen mellan Nina och hampus, där en av dem blir storbonde. Hoppas på Nina där, hampus är alldeles för underlig för att det ska gå att stå ut med honom i den rollen en hel vecka. Frågan är vad som händer med den som förlorar? Åker ut direkt? Blir "bara" farmare? Blir förstekämpe veckan efter?

Om Göran får välja en förstekämpe ikväll tror jag det kan bli någon som inte tävlat förut. Det lät nästan så igår? Det tar väl i så fall bara bort Morgan, Sofie och Sara-Marie? Hoppas så klart fortfarande envist på att Robin ska bli vald, men sån tur har man väl inte.

Eller kanske det först blir kamp mellan Rasmus och Lina, vinnaren blir storbonde och förloraren blir andrekämpe??

Den som lever får se :up:

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
882
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 878
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka