Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag! Annars tror jag på att Morgan kanske kaaaaanske skulle kunna få det, men det känns som att SM och Sophie fann varann där på slutet och är på samma våglängd. Mina pengar är på henne.Tror ni Sofi (tjejen från Sörgården) får frikortet?
Gärna Anton eller Morgan mot RobinDags för en kille i tinget också
Jag blir på riktigt rädd när Pernilla pratar, hon är ju totalt verklighetsfrånvänd? Hennes självförtroende är det ju inget fel på, men jag tror enda anledningen till att de andra i så fall hellre ville ha tillbaka henne är att hon blir en lättare match för dem själva än vad Sara-Marie hade varit.
Hoppas Nina rör om i grytan ordentligt den här veckan, och att Sofie får frikortet. Man kan ju alltid hoppas att den förbaskade Robin blir vald till förstekämpe, men jag tror nog tyvärr Nina kommer satsa på en tjej, och försöka få ut Lina eller Camilla.
Nä nu tycker jag att det är lite väl mycket skitsnack på Farmen. De beter sig som trängda råttor mot Nina. Hon vill så väl och de bara blä. Heja Nina