Farmen 2016

Fan vad förvånad jag är över att Pernilla faktiskt kunde nånting dock. Hon framstår ju inte som den skarpaste kniven i lådan liksom. Inte för att man måste vara speciellt skärpt för att lära in fakta men iaf.

Äh vad trist, tycker S-M har varit den ärligaste och trevligaste där inne! Hon har ju sagt vad hon tycker och stått för sina val, inte snackat en massa skit som många andra.

Värst vad Nilla tror hon är älskad av alla då. I slutändan skulle nog dom flesta tjejerna välja henne som andrakämpe. Nej blir mer och mer irriterade på hennes sätt, verkar väldigt omogen på nåt sätt.

Jag blir på riktigt rädd när Pernilla pratar, hon är ju totalt verklighetsfrånvänd? Hennes självförtroende är det ju inget fel på, men jag tror enda anledningen till att de andra i så fall hellre ville ha tillbaka henne är att hon blir en lättare match för dem själva än vad Sara-Marie hade varit.

Hoppas Nina rör om i grytan ordentligt den här veckan, och att Sofie får frikortet. Man kan ju alltid hoppas att den förbaskade Robin blir vald till förstekämpe, men jag tror nog tyvärr Nina kommer satsa på en tjej, och försöka få ut Lina eller Camilla.

Jag blir på riktigt rädd när Pernilla pratar, hon är ju totalt verklighetsfrånvänd? Hennes självförtroende är det ju inget fel på, men jag tror enda anledningen till att de andra i så fall hellre ville ha tillbaka henne är att hon blir en lättare match för dem själva än vad Sara-Marie hade varit.

Hoppas Nina rör om i grytan ordentligt den här veckan, och att Sofie får frikortet. Man kan ju alltid hoppas att den förbaskade Robin blir vald till förstekämpe, men jag tror nog tyvärr Nina kommer satsa på en tjej, och försöka få ut Lina eller Camilla.

Om hon väljer Lina eller Camilla så väljer du de självklart Pernilla, haha!

Tror absolut att Sofie får frikort från S-M.

Nä nu tycker jag att det är lite väl mycket skitsnack på Farmen. De beter sig som trängda råttor mot Nina. Hon vill så väl och de bara blä. Heja Nina

Nä nu tycker jag att det är lite väl mycket skitsnack på Farmen. De beter sig som trängda råttor mot Nina. Hon vill så väl och de bara blä. Heja Nina

Det är ju klart att det inte är så lätt för henne att komma in och leda när hon faktiskt inte varit där förut och knappt känner de andra deltagarna heller. Tycker faktiskt gårdskarlen borde få ta/uttalat skulle ta mer ansvar den här veckan av den anledningen. Det är inte riktigt schysst mot Nina att sätta henne i den här sitsen.

Är än mer övertygad nu om att så länge någon av killarna inte ballar ur fullständigt och börjar bråka med Nina, så blir det tjejkamp även den här veckan, och då är det nog hej då Pernilla som gäller.

Jag reagerade mot att Nina innan hon kom till Farmen pratade om hur viktigt det var att vara ödmjuk och "känna in" de andra deltagarna, sen kommer hon dit och börjar styra och ställa in i minsta detalj!

Inte särskilt smidigt och inkännande direkt :o

Ja hon klara sig ju den här veckan, men ligger antagligen väldigt risigt till nästa vecka... Sist in och bossig, fungerar knappast:p

Alltså jag gillar Nina men hon skulle driva mig till vansinne.
Vad fan är det för fel på Hampus?
Also fy fan vad besviken jag blir på Morgan, han är ju så bra annars! :(

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈