SofieVem fick frikortet? Missade det igår..
För min del får gärna både Hampus och Pernilla försvinna fortare än kvickt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SofieVem fick frikortet? Missade det igår..
För min del får gärna både Hampus och Pernilla försvinna fortare än kvickt....
Sofie
Det är ju som när man släpper in ett nytt sto i en gammal flock.Alltså Morgan.. Där sjönk han i mina ögon.
Nina verkar irriterande, även om vissa blåser upp allt hon säger just nu. Hennes ledarstil är nog inte den bästa om hon vill stanna kvar länge.
Nu har jag sett gårdagens avsnitt. Tycker faktiskt lite synd om Nina, även om jag säkert hade retat mig på henne om jag varit där. Det kan inte vara så lätt att komma till en så pass sammansvetsad grupp och försöka bestämma som ny. Hampus är ju inte precis något att luta sig mot, och de enda hon egentligen känner mer är ju Sofie och Anton. Det har även känts som om deltagarna har varit emot att hon skulle komma från början, de har liksom haft taskig inställning mot henne hela tiden?
Jag hade gärna sett Pernilla, Robin eller hampus som förstekämpe den här veckan, men tror inte det kommer inträffa, tyvärr.
Om Hampus tar husförhöret troligast så tror jag han har läst på ordentligt.
På fråga 1. svarar jag JaFrågan är om hampus spelar dummare än han är? Vet man inte vad en skottkärra är, eller hur en björk ser ut, har jag svårt att se hur hampus ska kunna utmana någon av de andra deltagarna?
På fråga 1. svarar jag Ja