Farmen 2016

Alltså Morgan.. :(:mad:O_o:rage::yuck: Där sjönk han i mina ögon.

Nina verkar irriterande, även om vissa blåser upp allt hon säger just nu. Hennes ledarstil är nog inte den bästa om hon vill stanna kvar länge.

Jag tycker de där karlarna är så lagom självgående, de fick ju inte godkänt för sina byggnader. Så om nån hade styrt upp kanske det gått bra.

Nu har jag sett gårdagens avsnitt. Tycker faktiskt lite synd om Nina, även om jag säkert hade retat mig på henne om jag varit där. Det kan inte vara så lätt att komma till en så pass sammansvetsad grupp och försöka bestämma som ny. Hampus är ju inte precis något att luta sig mot, och de enda hon egentligen känner mer är ju Sofie och Anton. Det har även känts som om deltagarna har varit emot att hon skulle komma från början, de har liksom haft taskig inställning mot henne hela tiden?

Jag hade gärna sett Pernilla, Robin eller hampus som förstekämpe den här veckan, men tror inte det kommer inträffa, tyvärr.

Nu har jag sett gårdagens avsnitt. Tycker faktiskt lite synd om Nina, även om jag säkert hade retat mig på henne om jag varit där. Det kan inte vara så lätt att komma till en så pass sammansvetsad grupp och försöka bestämma som ny. Hampus är ju inte precis något att luta sig mot, och de enda hon egentligen känner mer är ju Sofie och Anton. Det har även känts som om deltagarna har varit emot att hon skulle komma från början, de har liksom haft taskig inställning mot henne hela tiden?

Jag hade gärna sett Pernilla, Robin eller hampus som förstekämpe den här veckan, men tror inte det kommer inträffa, tyvärr.

Hoppas Anton väljer Morgan som skickar hem han nu.

Nu har jag väl i och för sig haft fel varenda gång jag har försökt gissa vem som ska bli vald. Men, jag tror nästan att Göran och Fredrik kan slappna av, tror Anton tycker att risken är alldeles för stor att de tar husförhöret om de blir valda. Frågan är om han vågar chansa på att möta Morgan i en fysisk gren, och om han verkligen vill möta Morgan redan nu på ett så pass tidigt skede i tävlingen som det ändå är?

Hampus och Robin ligger nog värre till, särskilt hampus som inte verkar ha någon särskild styrka i någon gren. Hampus känns som en stor jättebebis som springer och skvallrar för mamma hela tiden, han får väldigt gärna packa sina väskor och åka hem.

Tror också att Hampus spelar en del, liksom Pernilla gjort.. så hur jäkla jobbig han är så ska man nog inte räkna bort honom helt, tyvärr!

Efter att ha kikat i Hampus blogg så tror jag absolut att han är rätt dum, om än kanske inte dum. Men en jättebebis irl - ja, det tror jag, det ser så ut iaf.
Däremot blev jag impad över att han av alla människor faktiskt snappat upp gruppens läge kring storbonden, och tog upp saken med Nina. Synd att det flög över huvudet på henne bara. Även om han verkar rätt urusel på det sociala så har han ju ändå sina stunder med hyfsad klartänkthet.

Tycker också att Hampus visat en trevligare sida av sig själv sedan han kom till Farmen. Klumpigt det med korna men tanken var ju god.

Hoppas Anton väljer Morgan så vi får se nåt annat än husförhöret för en gångs skull!

Vilket antiklimax, Hampus på sågen :crazy:. Skulle ha varit kul att få veta de andras poänger också. En oväntad storbonde?

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
883
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
639
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka