Farmen 2016

Det verkliga skälet var väl för att Ewonne sa att han skulle välja henne...

Men jag undrar vad som händer imorgon egentligen! :eek:

Och det där med bajset, UNDRAR vem (vilka) det är som är bajsnödig/a, egentligen... :banghead:
Så utomordentligt fånigt!!

Så det var inte jag som hörde fel... Lät så sjukt när han sa det i samma andetag som han sa att hon var bättre så jag var inte säker.
Jävla stolle :rofl: Fan att han inte vann, hade varit såååå roligt!
Ja han ville ju så gärna bli storbonde så jag tror inte han gav bort nåt , han kunde ju inte bygga heller

Alltså Pernilla.. Hon är verkligen sneaky, spelar på sina känslor och gullar med alla. Vad töntigt att börja gråta när hon insåg att hon kommer bli vald.. :p Nä, hon är gullig men får gärna åka ut till förmån för S-M om ni frågar mig. Gillar inte riktigt hennes sätt att ta sig fram i spelet, hur framgångsrikt det än må vara.

Görans motivering lät rätt löjlig. Farmen är ingen sportgren, det är ett spel. Och det verkar som han fortsatt att spela Ewonnes spel litegrann, av någon konstig anledning.

Bra att Nina vann, tycker jag hon var värd! Och drama förväntar jag mig oavsett, det verkade ju som vissa var irriterade på Nina redan från början så. Tror Sofie blir gårdskarl.

Nu kommer jag inte ihåg vad Robin sa, men om nån är det han sa så är det ju han.
S-M verkar inte riktigt sjyst alltså och Pernilla, vad gör hon egentligen??
har hon jobbat alls nåt?

Först och främst, bra att Nina vann! Kan nog bli en underhållande vecka nästa vecka med henne som storbonde och det kommer nog rucka om lite med Lina och Camilla som börjar bli väldigt självsäkra.

Görans motivering var bara konstig. Stå för att han vill ha ut henne/fortsätter på ewonnes linje, men sluta tramsa om att hon "måste ha en riktig kamp". Det är fler som inte tävlat än. Skitlöjligt av Pernilla att börja gråta. Det är ett SPEL! Och hon är svagaste tjejen, enkel matte.

Robin och Fredriks attentat med bajset var seriöst det mest omogna jag sett på flera år. Snacka om avundsjuka småbarn... Robin hade jag inga högre tankar om från början, men Fredrik sjönk ordentligt i mina ögon.

Först och främst, bra att Nina vann! Kan nog bli en underhållande vecka nästa vecka med henne som storbonde och det kommer nog rucka om lite med Lina och Camilla som börjar bli väldigt självsäkra.

Görans motivering var bara konstig. Stå för att han vill ha ut henne/fortsätter på ewonnes linje, men sluta tramsa om att hon "måste ha en riktig kamp". Det är fler som inte tävlat än. Skitlöjligt av Pernilla att börja gråta. Det är ett SPEL! Och hon är svagaste tjejen, enkel matte.

Robin och Fredriks attentat med bajset var seriöst det mest omogna jag sett på flera år. Snacka om avundsjuka småbarn... Robin hade jag inga högre tankar om från början, men Fredrik sjönk ordentligt i mina ögon.

Löjligt beteende av Fredrik och Robin, syns ju på långa vägar att de är avis på honom. Pinsamt!

Riktig kamp, det var knappast första kampen i Farmens historia som var en läggmatch, haha!

Löjligt beteende av Fredrik och Robin, syns ju på långa vägar att de är avis på honom. Pinsamt!

Riktig kamp, det var knappast första kampen i Farmens historia som var en läggmatch, haha!

Men ja! Världens mest uppenbara grej att de, kanske främst Robin som var den som valde bort Anton från början, men Fredrik är inte precis oskyldig heller, är avundsjuka på att han är snygg och vältränad, och ett jättestort hot för dem...! Hoppas faktiskt de får skäll för det där av gutta, så där gör man faktiskt inte.

Jag tycker väl att ett litet prank inte är hela världen, även om just bajs kanske är lite i lägsta laget. Gillar Fredrik jättemycket och har inget särskilt emot Robin heller, tycker han är rätt skön. Kan däremot inte med Anton för fem öre. Han är ett sexistiskt ärkesvin. Visserligen ska dom leva som på 1800-talet, men kvinnosynen från det århundradet kan man ju lämna därhän.:wtf:

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
882
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 878
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 523
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka