Lina? Nina?Eller kanske det först blir kamp mellan Rasmus och Lina, vinnaren blir storbonde och förloraren blir andrekämpe??
Den som lever får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lina? Nina?Eller kanske det först blir kamp mellan Rasmus och Lina, vinnaren blir storbonde och förloraren blir andrekämpe??
Den som lever får se
Lina? Nina?
Ja självklart ska det vara NinaLina? Nina?
Matchen mot Gunvor var en läggmatch, så hon ska få kämpa på riktigt.jag missade varför Sara-Marie blev vald, vad var det för skäl?
Töntigt skäl!Faaaaaaaan Hampuuuuuuus!
Also fan vad löjligt med bajset.
Matchen mot Gunvor var en läggmatch, så hon ska få kämpa på riktigt.
Hear hear!Töntigt skäl!
BarnrumporDet verkliga skälet var väl för att Ewonne sa att han skulle välja henne...
Men jag undrar vad som händer imorgon egentligen!
Och det där med bajset, UNDRAR vem (vilka) det är som är bajsnödig/a, egentligen...
Så utomordentligt fånigt!!
Så det var inte jag som hörde fel... Lät så sjukt när han sa det i samma andetag som han sa att hon var bättre så jag var inte säker.Hampus sa väl att han lät Nina vinna, så dålig förlorare
Ja han ville ju så gärna bli storbonde så jag tror inte han gav bort nåt , han kunde ju inte bygga hellerSå det var inte jag som hörde fel... Lät så sjukt när han sa det i samma andetag som han sa att hon var bättre så jag var inte säker.
Jävla stolle Fan att han inte vann, hade varit såååå roligt!
Ja gud, det där bygget... Har nog aldrig yttrat ordet "idiot" så ofta när jag sett någon försöka bygga ett torn sådär Såååå frustrerande!Ja han ville ju så gärna bli storbonde så jag tror inte han gav bort nåt , han kunde ju inte bygga heller
Först och främst, bra att Nina vann! Kan nog bli en underhållande vecka nästa vecka med henne som storbonde och det kommer nog rucka om lite med Lina och Camilla som börjar bli väldigt självsäkra.
Görans motivering var bara konstig. Stå för att han vill ha ut henne/fortsätter på ewonnes linje, men sluta tramsa om att hon "måste ha en riktig kamp". Det är fler som inte tävlat än. Skitlöjligt av Pernilla att börja gråta. Det är ett SPEL! Och hon är svagaste tjejen, enkel matte.
Robin och Fredriks attentat med bajset var seriöst det mest omogna jag sett på flera år. Snacka om avundsjuka småbarn... Robin hade jag inga högre tankar om från början, men Fredrik sjönk ordentligt i mina ögon.
Löjligt beteende av Fredrik och Robin, syns ju på långa vägar att de är avis på honom. Pinsamt!
Riktig kamp, det var knappast första kampen i Farmens historia som var en läggmatch, haha!