Jag hoppas Fredrik vinner! Men tror tyvärr Lina tar hem det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså näe.
Hoppas Fredrik vinner nu, helt enkelt för att jag verkligen inte klarar av Linas mobbingfasoner. Men jag antar att mobbaren vinner i år Ovanligt dock, annars tenderar ju de som hållit sig mer i bakgrunden att vinna.
Jag tror Fredrik har ganska stor chans mot Lina, han kan mer än man tror. Sen har Lina aldrig fått visa vad hon går för i husförhöret så hon kanske inte alls är så bra som vi tror
Jag hoppas att du har rätt där!Jag tror Fredrik har ganska stor chans mot Lina, han kan mer än man tror. Sen har Lina aldrig fått visa vad hon går för i husförhöret så hon kanske inte alls är så bra som vi tror
Han hade ju uppenbarligen mer koll än vad han utgett sig för att ha! Men tror som sagt att han har sin plugghjärna att tacka för det, han har lärt sig och noterat utan att plugga stenhårt.. HEJA FREDRIK!!!
Tjejerna får ju skylla sig själva som såg till att lilla Fredrik måste ju få plugga han också , korkskallar.Han hade ju uppenbarligen mer koll än vad han utgett sig för att ha! Men tror som sagt att han har sin plugghjärna att tacka för det, han har lärt sig och noterat utan att plugga stenhårt.. HEJA FREDRIK!!!
Grattis på födelsedagenJag tycker att @åke ska söka!