Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, såklart!Hampus och Nina ska spendera veckan åt att bygga kämpestuga, sen ska de få kämpa för att ta sig in som storbonde veckan därpå
Ewonne åkte ut igår.Slutade kolla när bukisen Gunvor åkte ut, haha! Tycker hon är grym.
Hur går det för Ewonne? skulle vara roligt om hon råkade ta hem allt.
Då skulle det vara ännu roligare ifall hon råkade ta hem allt.Ewonne åkte ut igår.
Kan hon väl inte göra då?Då skulle det vara ännu roligare ifall hon råkade ta hem allt.
Have some catching up to do
Då skulle det vara ännu roligare ifall hon råkade ta hem allt.
Have some catching up to do
Hurdå?Jag var sarkastisk.
Jag skrev tidigare att det vore roligt ifall hon tog sig till final. Hon var redan utröstad - the joke is on me.Hurdå?
Är väl hampus och den andra som ska kämpa, så göran ska väl inte ens väljaSe på fan, hade inte en tanke på att han kunde bli storbonde ens. Blir intressant att se hur han tänker kring kämpeval sen, även om Ewonne ville att han skulle ta SM som förstekämpe så tror jag inte att det går att lita på ett dugg.
Det har väl inte sagts något om det annat än att de ska kämpa om vem som blir nästa veckas storbonde?Är väl hampus och den andra som ska kämpa, så göran ska väl inte ens välja
Ja jag lyssnade för dåligt så har inte riktigt koll.Det har väl inte sagts något om det annat än att de ska kämpa om vem som blir nästa veckas storbonde?