Farmen 2016

Ewonne är liksom orsaken till att jag tittar...råkade se lite av ett avsnitt på jobbet, alla kollegorna reagerade lika och sen dess bara måste vi titta. :laugh: ...men frågan är hur vi ska göra nu när hon inte är kvar? O_o

Hon var så rolig Ewonne, " ja 50/50 är det ju, men med min mångåriga livsrutin så vinner jag lätt" Mjaaaaa, husförhöret utgår ju från frågor angående gården.

Jag tyckte det var skönt att hon åkte ut och jag tror hon väljer Lina eller Fredrik som storbonde.
Nina tror jag blir storbonde efter det. (henne skulle jag inte vilja bråka med heller...!!)

Med tanke på att hon inte svarade rätt på många frågor kan inte hennes livserfarenhet hjälpt henne speciellt mycket. Och hur skulle den kunna göra det om frågorna ska handla om farmen?

Ny storbonde tror jag blir Camilla, Lina eller Fredrik. Någon av tjejerna för att jävlas med Sara-Marie och Fredrik för att han varit trevlig mot henne. Lite trist faktiskt, känns rätt givet då att det blir Sara- Marie som blir förstekämpe om det blir en kvinna som storbonde, och blir det en kille blir det Anton som blir vald.

Ewonne verkar ju sakna all form av självinsikt samt förmåga att känna av situationer....

Måste vara en chock för henne att inse att alla inte alls ville ha henne tillbaka till Farmen:crazy:
Ska bli kul att se vem hon väljer till storbonde!

Se på fan, hade inte en tanke på att han kunde bli storbonde ens. Blir intressant att se hur han tänker kring kämpeval sen, även om Ewonne ville att han skulle ta SM som förstekämpe så tror jag inte att det går att lita på ett dugg.

Se på fan, hade inte en tanke på att han kunde bli storbonde ens. Blir intressant att se hur han tänker kring kämpeval sen, även om Ewonne ville att han skulle ta SM som förstekämpe så tror jag inte att det går att lita på ett dugg.
Är väl hampus och den andra som ska kämpa, så göran ska väl inte ens välja

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
881
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 745
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka