Farmen 2016

Jag tror hon väljer Ewonne som förstakämpe. Jobbigt för Ewonne att ta ställning till hur hon ska kunna välja någon av de andra tjejerna, när hon beskyllde SM för att vara en falsk djävul som valde en vän...

För att inte tala om att ewonne hatade Gunvor ända tills Gunvor blev vald. Vem skulle S M valt egentligen? Både Lina och Sofie var ju immuna förra veckan, kvarstod alltså Camilla (ett jättehot för S M), Ewonne (kan nog mer än hon ger sken av), Gunvor eller Pernilla. Hade hon valt Pernilla hade hon ju ändå valt en vän, liksom?

Jag förstår om Lina ville ha ut henne, för sin egen skull. Gunvor hade varit en lättare motståndare för henne själv. Eller att killarna såg sin chans att kanske bli av med Morgan i ett husförhör. Men att bete sig som de gjort för att någon tänkt taktiskt i en fucking tävling, barnsligt!

Och priset för sämst självinsikt går till... :p

Helt rätt att Anton fick komma till Farmen nu! Synd om Nina bara, herrejävlagud vad en annan hade blivit tokig till slut.

Vad var det Morgan sa att han gjorde med åran förresten?
Mvh har lock för bägge öronen :turd:
Han vände den? Det lät som det om jag inte missade nått.

Men alltså Ewonne... Vad är det för fel på människan??!! Eller vänta lite.. Jag googlade henne för att se om det fanns en blogg eller liknande. Det jag hittade var en tidningsartikel där det stod om hennes sjukdom samt att hon inte fick det hon tyckte hon hade rätt till. Det hon sa idag -hon startar aldrig något men hon svarar på det som startas. Mja, jag kan nog inte hålla med.

Men alltså Ewonne... Vad är det för fel på människan??!! Eller vänta lite.. Jag googlade henne för att se om det fanns en blogg eller liknande. Det jag hittade var en tidningsartikel där det stod om hennes sjukdom samt att hon inte fick det hon tyckte hon hade rätt till. Det hon sa idag -hon startar aldrig något men hon svarar på det som startas. Mja, jag kan nog inte hålla med.
Hon är hemsk. Hålla på och hota hela tiden.

Hon har inte följt de regler som finns för att få hjälp av samhället verkar det som.

Herregud vad ewonne håller på! Det kändes ändå som att de flesta av de andra, till och med Lina och Camilla, accepterade Sara-Maries förklaring om att Gunvor faktiskt ville åka hem. Men ewonne skulle bara fortsätta tjafsa, långt ifrån okej att hon hotar folk med stryk. Hon är väl inte fysiskt lika obehaglig som rosmarie förra året, men hade jag varit där med henne hade jag definitivt känt ett obehag.

Tror hon grävde sin egen grav igår, vad Sara-Marie än tänkt innan blir nog ewonne förstekämpe för gruppens bästa. Frågan är om hon väljer en andrekämpe som hon har störst chans att klara sig kvar mot (Pernilla) eller om hon väljer någon som kommer göra livet surt för Sara-Marie vid ett eventuellt storbondeval (Lina eller Camilla)? Tror det är minst chans att hon väljer Sofie, Sofie är lite för stark för att det ska vara en lätt match, och hon skulle antagligen välja Anton om hon åkte ut.

Personligen är jag tveksam till att Ewonne klarar av att tänka taktiskt mellan hoten :angel: Hon är så jäkla tjurig och jag tror tjurigheten sätter stopp helt, hon blir för förbannad för taktik.

Även jag googlade, Ewonne verkar ha problem med fibromyalgi sen många år, självklart är ju då frågan VARFÖR, VARFÖR söker man sig till ett sånt program som är så extremt påfrestande både psykiskt och fysiskt, när inte vardagen fungerar?
Och varför hålla sig kvar med näbbar och klor??

Min teori är att hon har fruktansvärt ont och därför inte orkar och dessutom blir förbannad på allt och alla, men att hon tror att hon har en chans att vinna de där pengarna som kommer underlätta för henne ett bra tag framöver.

Dröm vidare.

Jag känner ingen större empati för henne, visst vet jag hur det är att leva med kronisk värk och inte så värst mycket pengar (men hur fan klarat man sig på 4.000:-???) och även jag blir sur och grinig när jag tvingas göra saker som är långt över min förmåga (vilket förvisso sällan händer) vilket jag kan tänka är det troliga problemet.

Men lite jävla vett och självinsikt måste man väl ändå ha???

Jag tror det är självinsikten som brister. Hade hon haft självinsikt hade hon aldrig, någonsin, sökt till Farmen. Aldrig tackat ja, men om jag ändå åkt dit hade jag troligtvis tagit första chansen att åka hem direkt jag insett att jag tagit mig så otroligt mycket vatten över huvudet.

Och att ta ut det på de andra... Näe. Dags att åka hem, Ewonne.

Hur tror du hon har låtit när hon pratat med läkare, FK m.fl? Varför har ingen kunnat hjälpa henne? Alla som har fibro bor väl inte i skogen och har 4000 i mån? Lite smidig kanske man måste vara

Hur tror du hon har låtit när hon pratat med läkare, FK m.fl? Varför har ingen kunnat hjälpa henne? Alla som har fibro bor väl inte i skogen och har 4000 i mån? Lite smidig kanske man måste vara
"om du inte lyssnar på mig nu så får du en höger, din jävel...!!"?
Sen lär det ju ha varit till stor nackdel för henne att hon sökte sig till något så krävande som farmen samtidig som hon ska vara sjukskriven...

Alltså, Ewonne! Kära kära Ewonne vad jag älskar att hata denne kvinna! Det är fult att ljuga så hon kunde iaf ha motiverat det som att Ewonne är ett hot istället för att ljuga... WHAT?! :rofl:
Måtte självinsikten vara så urbota dålig att hon väljer Lina eller Camilla och att denne klantar sig så jävla illa att Ewonne blir kvar :D

undrar hur mycket de skäms när de ser sig själva på tv nu?
och hur deras vänner, familjer, arbetskamrater och chefer tycker :):meh::cautious::down::up::rage:O_o:confused::mad::eek::devil::D:banghead::banghead::banghead:

Nu hoppas jag verkligen Ewonne åker hem. Om hon har sökt till farmen eller blivit tillfrågad om att delta vet jag inte. Men där ska hon inte vara.

Alltså avsnitten blir så trista med ewonnes skällande faktiskt
Så hoppas att hon åker ut.
Jag menar jag har ständig värk men skulle antingen kämpa som en galning eller åka hem.
Inte skälla på alla andra för att jag sökt till ett program jag inte klarar av.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 496
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 432
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka