Farmen 2016

Vad fan hände?
G lär ju ha velat åka hem, annars hade hon aldrig gjort det så lätt, eller?

S-M lär ju inte få det lätt...

Nästa säsong ska jag också söka till en tävling och bli sur när folk tävlar :up:
Fan att Sara-Marie inte tog ut Robin dock, jag gillar både henne och Gunvor och hade hellre sett att sjusovarn fått åka hem och sova.

Jag som tyckt att det var förhållandevis många normala människor i år jämfört med många andra säsonger. Igår tappade jag tron på många deltagare. Sara-Marie är däremot fortfarande en favorit, tyckte hon skötte det snyggt. Klart det är en tävling, varför är annars de andra där? Och vad är skillnaden på att Lina valde Sara-Marie från början, eller att lat-Robin hackade på Morgan hela förra veckan? Av de som är på riktiga Farmen är det egentligen bara Sara-Marie och Morgan som jag tycker är värdiga att vinna efter det här.

Evonne verkade glad över att få chansen att spy ur sig MED de andra... Hon som gnällde om hur jävligt det är när de "slår över magen" på henne.

Men nu då, det här blir en spännande vecka! Heja S-M!

Vad glada de blev över att få slakta :(

Känns som att de lyckats få med en hel del starka kvinnor i årets serie, vilket ju bäddar för en hel del drama, SKOJ!
Männen (?) känns inte så värst färgstarka...
Ewonne känns lite hm.. speciell och beter sig som en barnunge, men är ju rätt kul att ha som komplement till de andra:D

Känns som att de lyckats få med en hel del starka kvinnor i årets serie, vilket ju bäddar för en hel del drama, SKOJ!
Männen (?) känns inte så värst färgstarka...
Ewonne känns lite hm.. speciell och beter sig som en barnunge, men är ju rätt kul att ha som komplement till de andra:D

Lite så var det i min högstadieklass, många starka tjejer och få killar där de flesta var rätt undanglidande. Det blev kaos.

Jag har inte haft något emot Fredrik eller Göran innan, men tycker särskilt Fredrik sjönk efter det här med Gunvor/SM. Morgan är fortfarande vettig, Robin skulle ut så fort det bara går.

Hoppas faktiskt Anton kommer till Farmen den här veckan, killarna behöver lite motstånd. Och att SM väljer Lina som förstekämpe och att hon åker ut. Lär väl dock aldrig hända, Lina tar väl bara Pernilla som hon har störst chans mot...

Lite så var det i min högstadieklass, många starka tjejer och få killar där de flesta var rätt undanglidande. Det blev kaos.

Jag har inte haft något emot Fredrik eller Göran innan, men tycker särskilt Fredrik sjönk efter det här med Gunvor/SM. Morgan är fortfarande vettig, Robin skulle ut så fort det bara går.

Hoppas faktiskt Anton kommer till Farmen den här veckan, killarna behöver lite motstånd. Och att SM väljer Lina som förstekämpe och att hon åker ut. Lär väl dock aldrig hända, Lina tar väl bara Pernilla som hon har störst chans mot...
Ja Morgan tycker jag känns vettig, jobbar mer i det tysta, är som en arbetsoxe:D
Anton har många strängar på sin lyra och lär bli ett stort hot mot farmarna, undrar bara hur det skulle bli på Sörgården utan honom?:p

Ja Morgan tycker jag känns vettig, jobbar mer i det tysta, är som en arbetsoxe:D
Anton har många strängar på sin lyra och lär bli ett stort hot mot farmarna, undrar bara hur det skulle bli på Sörgården utan honom?:p

Jag tycker det är lite kul med Anton, i varje fejd är det något han har i sin dagliga träning, så även rodden. ;) Men det har ju inte gått SÅ bra för honom ändå i fejderna. Vill dock också gärna se honom på farmen! Men inte så kul för Nina(? är det så hon heter?) att bli ensam kvar med Hampus kanske.

Jag tycker det är lite kul med Anton, i varje fejd är det något han har i sin dagliga träning, så även rodden. ;) Men det har ju inte gått SÅ bra för honom ändå i fejderna. Vill dock också gärna se honom på farmen! Men inte så kul för Nina(? är det så hon heter?) att bli ensam kvar med Hampus kanske.

Jag har också reagerat på det, han verkar väldigt allround, i alla fall enligt sig själv. Nina kan i och för sig också gärna få komma till Farmen, och reta upp Lina/Camilla /Ewonne.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 357
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 364
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈