Fel val tycker jag. Bort med dom som inte arbetar så här i början.
Håller helt med. Robin och ewonne skulle ut först, sen kanske man kan börja tänka taktiskt. Hoppas verkligen Sara-marie vinner på söndag, gillar henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel val tycker jag. Bort med dom som inte arbetar så här i början.
Snacka om vuxenmobbning!Lina... Vafan...?
Kan bara hålla med dig.Fel val tycker jag. Bort med dom som inte arbetar så här i början.
Värst är kärringarna av båda könenVilken röra haha
Kommer bli mer och mer konflikter nu
Kommer bli en vecka med mycket bråk på båda gårdarna tror jagVärst är kärringarna av båda könen
Känns som att de lyckats få med en hel del starka kvinnor i årets serie, vilket ju bäddar för en hel del drama, SKOJ!
Männen (?) känns inte så värst färgstarka...
Ewonne känns lite hm.. speciell och beter sig som en barnunge, men är ju rätt kul att ha som komplement till de andra
Ja Morgan tycker jag känns vettig, jobbar mer i det tysta, är som en arbetsoxeLite så var det i min högstadieklass, många starka tjejer och få killar där de flesta var rätt undanglidande. Det blev kaos.
Jag har inte haft något emot Fredrik eller Göran innan, men tycker särskilt Fredrik sjönk efter det här med Gunvor/SM. Morgan är fortfarande vettig, Robin skulle ut så fort det bara går.
Hoppas faktiskt Anton kommer till Farmen den här veckan, killarna behöver lite motstånd. Och att SM väljer Lina som förstekämpe och att hon åker ut. Lär väl dock aldrig hända, Lina tar väl bara Pernilla som hon har störst chans mot...
Ja Morgan tycker jag känns vettig, jobbar mer i det tysta, är som en arbetsoxe
Anton har många strängar på sin lyra och lär bli ett stort hot mot farmarna, undrar bara hur det skulle bli på Sörgården utan honom?
Jag tycker det är lite kul med Anton, i varje fejd är det något han har i sin dagliga träning, så även rodden. Men det har ju inte gått SÅ bra för honom ändå i fejderna. Vill dock också gärna se honom på farmen! Men inte så kul för Nina(? är det så hon heter?) att bli ensam kvar med Hampus kanske.