För att hon hellre vill gnälla på Gunvor, haha!Och varför grävde hon inte ner den igen??
Okej, spännande med grannkampen, tror att Sörgården kommer att vinna. Frågan blir då om en från Farmen röstas bort och placeras på Sörgården?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att hon hellre vill gnälla på Gunvor, haha!Och varför grävde hon inte ner den igen??
För att hon hellre vill gnälla på Gunvor, haha!
Okej, spännande med grannkampen, tror att Sörgården kommer att vinna. Frågan blir då om en från Farmen röstas bort och placeras på Sörgården?
I kväll förhoppningsvisJa, undra hur det blir och när kampen blir.
Jag har för mig att det har sagts att gruppen på Sörgården får utse en som tar sig in till farmen. Personligen tror jag det isf blir Nina, iom att det sagts att hon eller Hampus måste dit och jag tror inte de skickar dit Hampus helt enkelt för att han inte verkar speciellt omtyckt. Däremot har det nog inte sagts nånting om vad som händer med de ursprungliga farmarna, om jag inte missat nåt?
Jo förvisso, men vi vet ju inte om alla ens kommer kunna ta sig till farmen så jag tror de skickar in Nina och helt enkelt står ut. Vinner de kommande grannfejder så behöver de bara stå ut med Hampus i 2 veckor till menar jag. Skickar de Hampus och sen vinner så slipper de honom förvisso ett tag, men sen hamnar de i samma ormgrop som honom igen - förvisso kanske mindre enerverande med mer folk ikring.Jag tänkte mest att de kanske vill ha en fungerande miljö även efter grannfejden, och då hade jag nog skickat in Hampus i ormgropen på Farmen, så att Nina, Anton och Sofie (?) kan ha det lite lugnt och skönt. Hampus känns som en person som inte kommer sluta tjafsa bara för att Nina åker till farmen, utan då kommer han börja tjafsa med någon annan istället.
Kul i alla fall att alla vet om det andra lägret nu, för att slippa det där tjafset om "utmanare"/"riktiga farmare" som varit de sista åren. Kul med en ny twist.
Pinsamt att välja Morgon pga hygien, och den sk storbonden, han är ju helt körd. Hoppas han åker ut nästa vecka!
ja det var ju bara elakt ... han ska la spela taktiskt för egen del, inte gå på vad de andra säger..Om han skulle gått på vad "folk sagt" hade det nog inte varit något snack om vem han borde ha valt.
Kunde han inte sagt "jag är ledsen, men jag måste tänka taktiskt och du är mitt största hot" eller något??
Hygienen... Pfft.
Hade han gjort det hade han ju valt Ewonne, eller vad hon heter. Men det lät han väl bli av taktiska skäl också va?ja det var ju bara elakt ... han ska la spela taktiskt för egen del, inte gå på vad de andra säger..