Farmen 2016

Åh, en Farmen-tråd. :bump:

Bortsett från några få deltagare verkar det ändå på det stora hela som att det är förhållandevis många "normala" personer med i år, jämfört med hur det brukar vara? Ska bli spännande att se hur grannfejden kommer läggas upp. Av de som är på "riktiga" Farmen är nog Sara-Marie min favorit så här långt, och jag är nästan lite kär i Anton så jag hoppas han kommer gå långt. :angel:

Jag har inte kollat på farmen någonsin innan jag hamnade på sjukhus... Vad är det för typer???

Den där Yvonne är väl bara med för att det "behövs" en som alla stör sig på. Hon blir nog kvar länge :eek:

Vad tror ni händer om de som är på Sörgården vinner grannfejden? Kommer det "bara" innebära att en av dem får följa med resten tillbaka till farmen (har en känsla av att Hampus kommer få göra det då, i och med att de andra tre kommer mycket bättre överens), eller kommer en av de "ursprungliga" farmarna tvingas stanna på Sörgården?

Jag har för mig att det har sagts att gruppen på Sörgården får utse en som tar sig in till farmen. Personligen tror jag det isf blir Nina, iom att det sagts att hon eller Hampus måste dit och jag tror inte de skickar dit Hampus helt enkelt för att han inte verkar speciellt omtyckt. Däremot har det nog inte sagts nånting om vad som händer med de ursprungliga farmarna, om jag inte missat nåt?

Jag har för mig att det har sagts att gruppen på Sörgården får utse en som tar sig in till farmen. Personligen tror jag det isf blir Nina, iom att det sagts att hon eller Hampus måste dit och jag tror inte de skickar dit Hampus helt enkelt för att han inte verkar speciellt omtyckt. Däremot har det nog inte sagts nånting om vad som händer med de ursprungliga farmarna, om jag inte missat nåt?

Jag tänkte mest att de kanske vill ha en fungerande miljö även efter grannfejden, och då hade jag nog skickat in Hampus i ormgropen på Farmen, så att Nina, Anton och Sofie (?) kan ha det lite lugnt och skönt. ;) Hampus känns som en person som inte kommer sluta tjafsa bara för att Nina åker till farmen, utan då kommer han börja tjafsa med någon annan istället.

Kul i alla fall att alla vet om det andra lägret nu, för att slippa det där tjafset om "utmanare"/"riktiga farmare" som varit de sista åren. Kul med en ny twist.

Jag tänkte mest att de kanske vill ha en fungerande miljö även efter grannfejden, och då hade jag nog skickat in Hampus i ormgropen på Farmen, så att Nina, Anton och Sofie (?) kan ha det lite lugnt och skönt. ;) Hampus känns som en person som inte kommer sluta tjafsa bara för att Nina åker till farmen, utan då kommer han börja tjafsa med någon annan istället.

Kul i alla fall att alla vet om det andra lägret nu, för att slippa det där tjafset om "utmanare"/"riktiga farmare" som varit de sista åren. Kul med en ny twist.
Jo förvisso, men vi vet ju inte om alla ens kommer kunna ta sig till farmen så jag tror de skickar in Nina och helt enkelt står ut. Vinner de kommande grannfejder så behöver de bara stå ut med Hampus i 2 veckor till menar jag. Skickar de Hampus och sen vinner så slipper de honom förvisso ett tag, men sen hamnar de i samma ormgrop som honom igen - förvisso kanske mindre enerverande med mer folk ikring.
Får hoppas att de vinner så vi får se hur de tänker :D

Pinsamt att välja Morgon pga hygien, och den sk storbonden, han är ju helt körd. Hoppas han åker ut nästa vecka!

Om han skulle gått på vad "folk sagt" hade det nog inte varit något snack om vem han borde ha valt.
Kunde han inte sagt "jag är ledsen, men jag måste tänka taktiskt och du är mitt största hot" eller något??
Hygienen... Pfft.

Om han skulle gått på vad "folk sagt" hade det nog inte varit något snack om vem han borde ha valt.
Kunde han inte sagt "jag är ledsen, men jag måste tänka taktiskt och du är mitt största hot" eller något??
Hygienen... Pfft.
ja det var ju bara elakt ... han ska la spela taktiskt för egen del, inte gå på vad de andra säger..

ja det var ju bara elakt ... han ska la spela taktiskt för egen del, inte gå på vad de andra säger..
Hade han gjort det hade han ju valt Ewonne, eller vad hon heter. Men det lät han väl bli av taktiska skäl också va?
Nu kan han väl ryka på första bästa chans... Typ.

Ärlighet varar längst, men otroligt fult sätt att ta upp det på. Taktiskt drag för alla de andra. Jag hoppas att han vinner husförhöret, sen blir han oslagbar;)

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 156
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 334
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka