Verkligen!
Jag hoppas man blir förvarnad innan de ska slakta sen!
Det brukar dom varna för. Dock visar dom inte när dom avlivar djuret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen!
Jag hoppas man blir förvarnad innan de ska slakta sen!
Jag fattade det som om att alla kommer till Farmen förr eller senareJag är lite kluven till vad jag tycker om valet av storbonde. Jag tycker egentligen att Lina verkar vara en kanontjej, och som passar till uppdraget som handen i handsken. Det enda trista är att det känns som att det är rätt givet att det blir en tjej som förstekämpe den här veckan, och jag tycker det är fruktansvärt orättvist att någon av deltagarna som är där nu ska åka ut medan latmasken Robin får vara kvar. Han gör ju ingenting? Men Camilla kommer ju aldrig låta Lina välja Robin som förstekämpe, och jag tror inte det blir aktuellt att välja någon av de övriga killarna heller.
Hampus blir jag helt galen på. Tur att han inte är på "riktiga" farmen så man hade behövt se betydligt mer av honom än man gör nu. Är det någon som har fattat hur det är upplagt med de som vid vinst kommer komma till farmen från Sörgården? Vad sa Paolo första avsnittet? Är det något liknande förra året, att man gynnas av att vara bland de första som kommer dit? Kommer alla att komma till farmen, förr eller senare? Kände att jag nog lyssnade lite dåligt på det avsnittet...
Jag fattade det som om att alla kommer till Farmen förr eller senare
Tror med Ewonne.Känns som att valet igår var det enkla valet för farmarna. Killarna verkar livrädda för Anton, och Nina verkar ingen vilja ha dit alls? Hampus kanske blir nästa man på tur, men jag tror han lär hamna på tinget rätt kvickt om han fortsätter bete sig så märkligt.
Vem tror ni blir förstekämpe? Jag tror mest på ewonne, men det skulle nog kunna vara vem som helst av tjejerna förutom Camilla.
Konstigt att ingen har hoppat av än. Jag trodde på typ fyra stycken. Förra året var det 4-5 st vill jag minnas.Tycker det verkar kunna bli en bra säsong!Hampus verkar ju helskum, men får ändå lite ont i magen att se hur han blir behandlad just nu. Även om det är självförvållat. Skulle inte förvåna mig om han hoppar av och åker hem snart.
Favoriten just nu är nog Sara-Marie, hon verkar skön!![]()
Kommer nog om denna storbonden fortsätter hahaKonstigt att ingen har hoppat av än. Jag trodde på typ fyra stycken. Förra året var det 4-5 st vill jag minnas.
Hon kör med dom så de får jobba, det tycker jag verkligen är braKommer nog om denna storbonden fortsätter haha
Verkligen ju. Om alla gjorde sin del hade det ju gått fortareHon kör med dom så de får jobba, det tycker jag verkligen är braVad trodde de man gjorde på en farm? Låg på brygga och sola?
De ska sluta gnälla och jobba!
Ska bli intressant ikväll![]()
Tydligen vill Ewonne lämnaKommer nog om denna storbonden fortsätter haha
Jag fattar inte vad hon gör där öht, hon vet ju hur det är att ha egen gård. Tror hon verkligen att hon skulle ha en chans att gå till final?Tydligen vill Ewonne lämna
Haha ja, man kan undra. Helt vilse och lat är hon.Jag fattar inte vad hon gör där öht, hon vet ju hur det är att ha egen gård. Tror hon verkligen att hon skulle ha en chans att gå till final?