Farmen 2016

Vad tror ni om storbonde? Jag trodde först Fredrik, men det lät som han skulle välja en kvinna... Vem kan det då vara? Ewonne?
Roligt när Gutta kommenterade att Robin inte varit med och hjälpt till med uppdragen :p

Heja Morgan! Fullt förståeligt om killarna VILL ha ut honom, för att han är ett otroligt starkt hot, men att skylla på hygien och att säga att "det kommit klagomål", nej, det var bara elakt.

Var helt övertygad om Fredrik som ny storbonde först, men fick en känsla av att det kommer bli en "chock"? Kanske Morgan?

Jag är lite kluven till vad jag tycker om valet av storbonde. Jag tycker egentligen att Lina verkar vara en kanontjej, och som passar till uppdraget som handen i handsken. Det enda trista är att det känns som att det är rätt givet att det blir en tjej som förstekämpe den här veckan, och jag tycker det är fruktansvärt orättvist att någon av deltagarna som är där nu ska åka ut medan latmasken Robin får vara kvar :rage:. Han gör ju ingenting? Men Camilla kommer ju aldrig låta Lina välja Robin som förstekämpe, och jag tror inte det blir aktuellt att välja någon av de övriga killarna heller.

Hampus blir jag helt galen på. Tur att han inte är på "riktiga" farmen så man hade behövt se betydligt mer av honom än man gör nu. Är det någon som har fattat hur det är upplagt med de som vid vinst kommer komma till farmen från Sörgården? Vad sa Paolo första avsnittet? Är det något liknande förra året, att man gynnas av att vara bland de första som kommer dit? Kommer alla att komma till farmen, förr eller senare? Kände att jag nog lyssnade lite dåligt på det avsnittet...

Liknande trådar

Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
879
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 156
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 334
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka