Hoppas det , Nån kommer att bli väldigt besviken. Lilla damen som försöker manipulera karlarna.Mina pengar är på Fredrik som storbonde. Det där med att storbonden är oväntad, alltså... Det kommer från Hampus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det , Nån kommer att bli väldigt besviken. Lilla damen som försöker manipulera karlarna.Mina pengar är på Fredrik som storbonde. Det där med att storbonden är oväntad, alltså... Det kommer från Hampus
Ohja! Jag ser iofs hellre henne som storbonde än Fredrik. Fredrik hänger med fel folk och kommer sätta i mina ögon helt fel förstekämpe. Pernilla är iaf lite lustig, skulle vara lite kul att se hur en vecka med henne som storbonde skulle se ut, och jag är övertygad om att hon skulle sätta Lina eller Camilla som förstekämpe.Hoppas det , Nån kommer att bli väldigt besviken. Lilla damen som försöker manipulera karlarna.
Ohja! Jag ser iofs hellre henne som storbonde än Fredrik. Fredrik hänger med fel folk och kommer sätta i mina ögon helt fel förstekämpe. Pernilla är iaf lite lustig, skulle vara lite kul att se hur en vecka med henne som storbonde skulle se ut, och jag är övertygad om att hon skulle sätta Lina eller Camilla som förstekämpe.
Det maskformiga bihanget kunde de ta bortJag förstår faktiskt Anton, det är en tävling och hampus var en mycket lättare motståndare än Morgan. Morgan är ju dessutom någon han umgås med, de har ju klagat så vansinnigt på att det är fel att välja en "vän", så då borde de väl vara nöjda nu? Blev förvånad över att det var Göran och Camilla som hamnade mot varandra till slut, vädrade morgonluft ett tag och trodde jag skulle slippa BÅDE Hampus och Robin på ett bräde.
Tror nog nästan Fredrik blir storbonde nu. Gillar Fredrik, men gillar inte hans bihang Robin, så av den anledningen hade jag gärna sett någon annan.
Jag tror Fredrik är lite för smart för att välja Anton eller Morgan den här veckan, även om det är det han egentligen vill. De kommer aldrig välja varandra och chansen att de ska ta en tjej är näst intill obefintlig. Robin blir andrekämpe och har en jättechans att åka ut om Fredrik tar en kille, och det tror jag inte han vill, tyvärr.
Kan nog bli Nina som blir vald, i och med att Robin hängt upp sig på att han tycker illa om henne. Kanske en viss risk för Pernilla också.
Hoppas han väljer Pernilla. Hon blir sur och väljer Robin. Det kommer fram i husförhöret att båda fuskar, båda får åka hem!! Win-win!
Lille grisen varför var inte Gutta där, eller talade om hur det går till?
Och att alla sprang in i stallet och började böka när grisen skulle föda
Lille grisen varför var inte Gutta där, eller talade om hur det går till?
Jag skulle tro att de var uppmanade att göra så, de hade ju fått tillgång till såväl nappflaska som spruta. Tror nog produktionsbolaget kontaktade Gutta så snart det stod klart att det var grisning, och komjölk var säkert bättre än ingenting. Tror INTE att suggan hade uppskattat om de försökt mjölka henneGutta kom nog så fort han kunde, inte mycket du kan göra åt det ändå utan är bara att låta det ha sin gång. Men varför i hela friden tar dom pelleplutt till huset och ger den KOmjölk?!
Jag skulle tro att de var uppmanade att göra så, de hade ju fått tillgång till såväl nappflaska som spruta. Tror nog produktionsbolaget kontaktade Gutta så snart det stod klart att det var grisning, och komjölk var säkert bättre än ingenting. Tror INTE att suggan hade uppskattat om de försökt mjölka henne
De flesta grisuppfödare vakar när suggorna grisar så Gutta var nog beredd vid telefonen.Lille grisen varför var inte Gutta där, eller talade om hur det går till?
Enligt farmens Facebooksida var både Gutta och veterinär på plats. Tror dom är ganska noga med att se till att det går rätt till med tanke på att dom får kritik för minsta lilla. Men vi ser ju aldrig vad som pågår bakom kameran eller dom 23,5 timmar om dygnet som inte visas. (Vilket för övrigt gör mig helt förundrad över hur så många kan tycka illa om någon för att man sällan ser vederbörande göra någon nytta)Jag tänker att det hade säkert varit bra om de varit förberedda på något sätt. Helt enkelt.